Моля, свържете се с наш служител за резервация!
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Akti Ouranoupoli Hotel се намира на 3 км от Уранополи и на 125 км от международното летище в Солун. Той предлага различни концепции на хранене, компактна територия, удобен плаж. Хотелът е добър избор за почивка на Атон, Халкидики.
Общо 1154 лв.
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Общо 1763 лв.
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Местоположение:
Хотелският
комплекс с обща площ 8000 кв.м. е разположен на п-в Атон, на 3 км от град
Урануполи, на 12 км от курортно селище Йерисос , на 125 км от летище
"Македония" в град Солун.
Обща
информация:
Великолепно място
за любителите на спокойния отдих и за тези, които желаят да посетят Света гора.
Състои се от седем отделни триетажни сгради и основна сграда. Хотелът предлага
просторни стаи, тераси с изглед към морето, богато гръцко меню, а гостоприемството
и отличното обслужване осигуряват комфортна атмосфера. През 2012 г. Akti
Ouranoupoli е награден с приза Quality Selection 2012 от HolidayCheck.com като
хотел, предлагащ висококачествено обслужване. От пристанището на град Урануполи
отпътуват туристически корабчета за морска разходка, курсиращи по крайбрежието
на югозападния бряг на полуостров Атон на достатъчно разстояние, така че
туристите могат да видят манастирите.
В хотела:
Открита
конферентна зала с 50 до 70 места, басейн със сладка вода, интернет-кафе (срещу
допълнително заплащане), Wi-Fi интернет достъп в стаите (в някои стаи) и във
всички барове - безплатно, мини-маркет, паркинг, безплатен сейф, ТВ зала,
Автобусна спирка до хотела, пералня, снек-бар на плажа, бар до басейна,
ресторант а-ла-карт, таверна а-ла-карт.
Плаж:
Пясъчно-чакълест,
на 30 м от хотела, през подлез по улицата, награден с приз "Син флаг"
на ЕС
* Съблекални
* Чадъри -
платени
* Шезлонги -
платени
* Плажни кърпи -
платени
Стаи:
Стаите разполагат
с индивидуален климатик (топло/студено), телефон, хладилник, сателитна
телевизия, баня с вана, сешоар, музика, безплатен Wi-Fi интернет, тераса,
страничен изглед към морето. Двойно легло или 2 единични.
* Двойни стаи
- разположени са на приземния етаж (приземен етаж), 1-ви, 2-ри и 3-ти етаж.
Страничен изглед към морето или градина.
* Двойни стаи
супериор - разположени на 1-ви и 2-ри етаж на хотела, по-луксозно и
елегантно обзавеждане спрямо стандартните, предлагат балкон, изглед към морето,
сейф (безплатно).
* Малки
апартаменти - разположени на последните етажи. Луксозно изискано
обзавеждане. Комбинирани спалня и всекидневна, голяма баня, сейф (безплатно).
Балкон с изглед към морето, безплатно обслужване по стаите, DVD-плеър.
* Апартаменти изглед
градина - състоят се от 2 спални и малък коридор. В едната стая - двуетажно
легло и разтегателен диван, във втората - двойно легло. Балкон с изглед към
градината, луксозна баня, сейф (безплатно).
* Фамилни стаи
(двуетажно легло) - двойно и двуетажно легло. приземен, 1-ви или 2-ри етаж,
голяма тераса със страничен изглед към морето или градина.
* Апартаменти
(2 спални) - най-новите помещения, луксозни, на две нива в стил мезонет.
Открита планировка, спални без врати. 1-ви етаж: голямо двойно легло и
всекидневен кът, диван, сейф, чехли, мини-бар (срещу заплащане), телевизор с
плосък екран, баня с душ и вана с джакузи), веранда с открито малко джакузи,
климатик; 2-ри етаж; голямо двойно легло, всекидневен кът, климатик, телевизор
с плосък екран, баня с душ; кафе-машина Εspresso, набор за приготвяне на
кафе/чай, звукоизолация.
Тип допълнително
легло - стандартно/разтегателно.
Ежедневно
почистване на стаите, смяна на спално бельо и кърпи - 3 пъти седмично.
Настаняване с
домашни любимци не е позволено.
За децата:
* Детска площадка
* Детски басейн
със сладка вода
* Детско меню по
заявка
Развлечения и
спорт:
* Водни спортове (срещу
заплащане)
* Волейбол
* Плажен волейбол
* Велосипеди под
наем
* Тенис на маса
* Плажно парти 1
път седмично
* Билярд
* Игрални
автомати
Забележка:
Администрацията на хотела си запазва
правото да внася изменения без предварително предупреждение!
Анулации и неустойки:
1. Потребителят има право да анулира резервацията си, при
което му се удържат следните неустойки според момента на отказ:
1.1. Собствен
транспорт и автобусна програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер
на 15% от общата стойност на
договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване - неустойка
в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 70% от общата стойност на договора;
г) при по-малко от 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 100% от общата стойност на договора.
1.2. Самолетна
програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в
размер на 30% от общата
стойност на договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 23
дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 70% от общата стойност
на договора;
г) при по-малко от 23 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 100% от
общата стойност на договора.
2. Остатъкът от внесената сума, след приспадане на дължимите
неустойки, не се възстановява и остава под формата на ваучер за нови
резервации, направени в период до 12 месеца от момента на отказа.
3. За всяка промяна относно резервацията (период, хотел,
транспортно средство или име на пътуващ), след първоначалното записване, се
удържа такса обслужване в размер на 50 лв. Не важи при промяна на всички имена
в стая, което хотелът приема като нова резервация и се таксува по актуални
ценови условия. Всяка промяна по резервация се таксува и заплаща по актуалните
към момента на промяна ценови условия.
4. При анулация на пътуването поради болест или други лични
причини, свързани с Потребителя, същият дължи на Туроператора неустойка в
съответствие със сроковете на анулация и в размерите по т.1. Туроператорът има
право да удържи стойността на начислената неустойка от извършените плащания по
договора.
5. В случай, че Потребителт прекрати своята почивка
/екскурзия/ през времетраенето й по свое желание, всички допълнителни разходи,
включително и транспортните, са за негова сметка. В този случай не може да има
претенции за връщане на част от стойността на заявените услуги.
6. Неявяване на туриста на мястото на тръгване, мястото на
настаняване или нарушението на срока за доплащане от страна на туриста се счита
за отказ от пътуване. В тези случаи влизат в сила посочените при отказ от
пътуване неустойки.
Застраховки:
1. Застрахователят, с когото Туроператорът е сключил
застрахователен договор по чл. 97 от Закона за туризма е ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg, с полица № 03700100005077 / 10.04.2024 г. и застрахователна
сума 25 000 лв.
2. Туроператорът предлага на Потребителя сключването на
доброволна или задължителна застраховка „медицински разходи при болест и
злополука на туриста" от името и за сметка на лицензиран застраховател при
пътувания извън страната. Задължителната застраховка може да не се сключи,
когато Потребителят представи пред Туроператора валидна полица за сключена
дългосрочна застраховка „медицински разходи при болест и злополука на
туриста", чийто период на валидност обхваща и периода на договора за
конкретното пътуване. В този случай Туроператорът прилага копие от
застрахователната полица към договора по чл. 84, ал. 1 от Закона за туризма.
3. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна или задължителна застраховка за покриване
на разходите за съдействие, включително репатриране на пътуващия в случай на
злополука, болест или смърт, към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
4. Съгласно Общите условия по застраховка „медицински
разходи при болест и злополука на туриста", задължение на Потребителя при
настъпване на застрахователно събитие е да уведоми асистиращата компания
незабавно чрез обаждане на телефона, посочен на полицата и в инструкциите, давани
на клиентите, както и да изпълни всички указания на асистиращата компания,
представител на Застрахователя. Само след непосредствено информиране на
застрахователната компания и координирането от нейна страна на Вашите действия,
ще Ви бъде предоставено безплатно /или с последващо компенсиране на разходитe/
обслужване в съответствие със застрахователната полица. Потребителят е длъжен
да предостави на Застрахователя при поискване пълна информация за настъпилото
събитие и да съдейства за изясняване на обстоятелствата и фактите, касаещи
застрахователното събитие.
5. Потребителят има възможност при свое желание и
допълнително заплащане да сключи допълнителна доброволна застраховка “Отмяна на
пътуване” по чл. 82, ал. 1, т. 8 от ЗТ, покриваща разходите за анулиране на
пътуването поради здравословни причини на пътуващия и негови близки, неотложно
явяване на дело, съкращаване от работа и др. Стойността на застраховката се
изчислява на база крайна дължима сума по договора. В зависимост от възрастта на
туриста, стойността на застраховката е между 3% и 8% начислени върху крайната
дължима сума по договора за организирано пътуване.
6. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна застраховка “Отмяна на пътуване” към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
Минимален брой участници:
При самолетен транспорт - 100 души; При автобусен транспорт
- 35 души; При собствен транспорт - няма изискване. В случай че този брой не
бъде набран, Потребителят ще бъде уведомен в следните срокове:
а) 20 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност по-голяма от 6 дни;
б) 7 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност от 2 до 6 дни;
в) 48 часа преди започването на изпълнението на
туристическия пакет - в случай на пътувания с продължителност по-малка от 2
дни.
Паспортни, визови и здравни изисквания:
а) Паспортни изисквания: При пътуване извън страната:
Международен паспорт. Неговата валидност е необходимо да бъде в съответствие
със законите на избраната за пътуване държава.
б) Визови изисквания: При пътуване извън страната: Няма. В
случай че има визови изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора за
туристически пакет.
в) Медицински изксвания: При пътуване извън страната: Няма.
В случай че има медицински изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора
за туристически пакет.
Програма на пътуване:
1. Самолетна програма:
Ден 1: Излитане от България с директен чартърен полет.
Посрещане от фирмата партньор на туроператора. Трансфер до хотела. Настаняване.
Нощувка.
Ден 2-7: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 8: След закуска освобождаване на стаите и трансфер до
летището за директен чартърен полет до България.
2. Автобусна програма:
Ден 1: Отпътуване от България следобед с автобус. Пристигане
на следващия ден в избрания хотел. Настаняване. Нощувка.
Ден 2-8: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 9: След закуска освобождаване на стаите и отпътуване от
хотела. Пристигане на следващия ден преди обяд в България.
3. Собствен транспорт:
Програмата на пътуване се определя индивидуално от всеки
клиент.