Моля, свържете се с наш служител за резервация!
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Blue Bay Platinum се намира на 1 км от центъра на Мармарис и на 90 км от международното летище в Даламан. Той предлага All Inclusive концепция, комфортно настаняване, собствен плаж. Хотелът е добър избор за почивка в Мармарис, Турция.
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Местоположение:
Хотелът е
разположен на 90 км от летище Даламан, на 1 км от центъра на Мармарис и на 250
м от плажа.
В хотела:
Хотелът е
построен през1989 година и е последно реновиран през 2014 година. На
територията му има основен ресторант, a- la- cart ресторант, 6 бара, 4 външни басейна, закрит басейн, 2
водни пързалки, дискотека, детска площадка, мини клуб (4-12 години), СПА
център, малък фитнес, игрална зала, магазини, фризьорски салон, пералня и
конферентна зала.
Плаж:
* Собствена ивица
на градския плаж, пясъчен.
* Чадъри,
шезлонги, матраци - безплатно.
Стаи:
Хотелът разполага
с 441 стаи.
Всички стаи са
оборудвани с климатик, телевизор, телефон, минибар (зарежда се срещу
заплащане), сейф ( срещу заплащане), баня с вана/душ, сешоар. Стаите се
почистват всеки ден, а бельото се сменя 3 пъти седмично.
* Двойна стая стандарт изглед градина / море (21 м2) - Разполагат
със спалня или 2 единични легла. Максимално настаняване 2 възрастни
* Тройна стая стандарт изглед градина / море (25 м2) - Разполагат със
спалня и единично легло или 3 единични легла. Максимално настаняване 3
възрастни
* Фамилна стая
(38 м2) - Разполагат със
спалня, единично легло и диван или спалня и 2 единични легла. Максимално
настаняване 4 възрастни
* Фамилна стая
(2 стаи) (45 м2) - Разполагат със спалня, 2 единични легла и
диван. Максимално настаняване 6 възрастни
За децата:
* Детски басейн
* Мини клуб (5-12
год.)
Безплатни
услуги:
Фитнес, сауна,
турска баня, парна баня, тенис на маса и билярд, вход за дискотека, анимация.
Платени
услуги:
Масаж, фризьор,
магазини, интернет кафе, игрални автомати
Забележка:
Администрацията на хотела си запазва
правото да внася изменения без предварително предупреждение!
Анулации и неустойки:
1. Потребителят има право да анулира резервацията си, при
което му се удържат следните неустойки според момента на отказ:
1.1. Собствен
транспорт и автобусна програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер
на 15% от общата стойност на
договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване - неустойка
в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 70% от общата стойност на договора;
г) при по-малко от 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 100% от общата стойност на договора.
1.2. Самолетна
програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в
размер на 30% от общата
стойност на договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 23
дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 70% от общата стойност
на договора;
г) при по-малко от 23 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 100% от
общата стойност на договора.
2. Остатъкът от внесената сума, след приспадане на дължимите
неустойки, не се възстановява и остава под формата на ваучер за нови
резервации, направени в период до 12 месеца от момента на отказа.
3. За всяка промяна относно резервацията (период, хотел,
транспортно средство или име на пътуващ), след първоначалното записване, се
удържа такса обслужване в размер на 50 лв. Не важи при промяна на всички имена
в стая, което хотелът приема като нова резервация и се таксува по актуални
ценови условия. Всяка промяна по резервация се таксува и заплаща по актуалните
към момента на промяна ценови условия.
4. При анулация на пътуването поради болест или други лични
причини, свързани с Потребителя, същият дължи на Туроператора неустойка в
съответствие със сроковете на анулация и в размерите по т.1. Туроператорът има
право да удържи стойността на начислената неустойка от извършените плащания по
договора.
5. В случай, че Потребителт прекрати своята почивка
/екскурзия/ през времетраенето й по свое желание, всички допълнителни разходи,
включително и транспортните, са за негова сметка. В този случай не може да има
претенции за връщане на част от стойността на заявените услуги.
6. Неявяване на туриста на мястото на тръгване, мястото на
настаняване или нарушението на срока за доплащане от страна на туриста се счита
за отказ от пътуване. В тези случаи влизат в сила посочените при отказ от
пътуване неустойки.
Застраховки:
1. Застрахователят, с когото Туроператорът е сключил
застрахователен договор по чл. 97 от Закона за туризма е ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg, с полица № 03700100005077 / 10.04.2024 г. и застрахователна
сума 25 000 лв.
2. Туроператорът предлага на Потребителя сключването на
доброволна или задължителна застраховка „медицински разходи при болест и
злополука на туриста" от името и за сметка на лицензиран застраховател при
пътувания извън страната. Задължителната застраховка може да не се сключи,
когато Потребителят представи пред Туроператора валидна полица за сключена
дългосрочна застраховка „медицински разходи при болест и злополука на
туриста", чийто период на валидност обхваща и периода на договора за
конкретното пътуване. В този случай Туроператорът прилага копие от
застрахователната полица към договора по чл. 84, ал. 1 от Закона за туризма.
3. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна или задължителна застраховка за покриване
на разходите за съдействие, включително репатриране на пътуващия в случай на
злополука, болест или смърт, към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
4. Съгласно Общите условия по застраховка „медицински
разходи при болест и злополука на туриста", задължение на Потребителя при
настъпване на застрахователно събитие е да уведоми асистиращата компания
незабавно чрез обаждане на телефона, посочен на полицата и в инструкциите, давани
на клиентите, както и да изпълни всички указания на асистиращата компания,
представител на Застрахователя. Само след непосредствено информиране на
застрахователната компания и координирането от нейна страна на Вашите действия,
ще Ви бъде предоставено безплатно /или с последващо компенсиране на разходитe/
обслужване в съответствие със застрахователната полица. Потребителят е длъжен
да предостави на Застрахователя при поискване пълна информация за настъпилото
събитие и да съдейства за изясняване на обстоятелствата и фактите, касаещи
застрахователното събитие.
5. Потребителят има възможност при свое желание и
допълнително заплащане да сключи допълнителна доброволна застраховка “Отмяна на
пътуване” по чл. 82, ал. 1, т. 8 от ЗТ, покриваща разходите за анулиране на
пътуването поради здравословни причини на пътуващия и негови близки, неотложно
явяване на дело, съкращаване от работа и др. Стойността на застраховката се
изчислява на база крайна дължима сума по договора. В зависимост от възрастта на
туриста, стойността на застраховката е между 3% и 8% начислени върху крайната
дължима сума по договора за организирано пътуване.
6. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна застраховка “Отмяна на пътуване” към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
Минимален брой участници:
При самолетен транспорт - 100 души; При автобусен транспорт
- 35 души; При собствен транспорт - няма изискване. В случай че този брой не
бъде набран, Потребителят ще бъде уведомен в следните срокове:
а) 20 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност по-голяма от 6 дни;
б) 7 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност от 2 до 6 дни;
в) 48 часа преди започването на изпълнението на
туристическия пакет - в случай на пътувания с продължителност по-малка от 2
дни.
Паспортни, визови и здравни изисквания:
а) Паспортни изисквания: При пътуване извън страната:
Международен паспорт. Неговата валидност е необходимо да бъде в съответствие
със законите на избраната за пътуване държава.
б) Визови изисквания: При пътуване извън страната: Няма. В
случай че има визови изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора за
туристически пакет.
в) Медицински изксвания: При пътуване извън страната: Няма.
В случай че има медицински изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора
за туристически пакет.
Програма на пътуване:
1. Самолетна програма:
Ден 1: Излитане от България с директен чартърен полет.
Посрещане от фирмата партньор на туроператора. Трансфер до хотела. Настаняване.
Нощувка.
Ден 2-7: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 8: След закуска освобождаване на стаите и трансфер до
летището за директен чартърен полет до България.
2. Автобусна програма:
Ден 1: Отпътуване от България следобед с автобус. Пристигане
на следващия ден в избрания хотел. Настаняване. Нощувка.
Ден 2-8: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 9: След закуска освобождаване на стаите и отпътуване от
хотела. Пристигане на следващия ден преди обяд в България.
3. Собствен транспорт:
Програмата на пътуване се определя индивидуално от всеки
клиент.