Моля, свържете се с наш служител за резервация!
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Club & Hotel Letoonia се намира на 4 км от центъра на Фетие и на 57 км от международното летище в Даламан. Той предлага Ultra All Inclusive концепция, зелена територия, приятна атмосфера. Хотелът е отличен избор за почивка във Фетие, Турция.
Резервирай преди 10.11.2024
Резервирай преди 10.11.2024
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Местоположение:
Хотелът се намира на 4
км от центъра на Фетие и на 57 км от най-близкото летище Даламан. Club and
Hotel Letoonia е разположен на красив полуостров, който има 2 000 метра морски
бряг, включващ 3 частни плажа (Marin Beach,Champagne Beach & Dolphin Beach)
и 3 700 метра пешеходна зона.
В хотела:
Хотелът е създаден
през 1989г. и за последно е реновиран през 2014-2015г. Заема площ от 165 000
кв.м. Разполага с основна хотелска сграда и бунгала. На територията на хотела
има 3 основни ресторанта, 3 снак ресторанта, 3 а-ла-карт ресторанта, 10 бара (
лоби бар, бар на плажа, бар при дискотеката и други), турско кафене, 3 открити
басейна, 1 закрит басейн, 2 детски басейна, 3 водни пързалки (които завършват в
морето), мини клуб (за деца от 4-7г.) и младежки клуб (за деца от 8-12 г.), СПА
център със сауна, парна баня, турска баня, джакузи, масаж, пилинг, фризьорски
салон, фитнес, аеробика, стречинг, йога, таебо, стребла с лък, водна
гимнастика, водна топка, баскетбол, мини футбол, плажен волейбол, дартс, тенис
на маса, билярд, бадминтон, 6 тенис корта, мини голф, кану, водно колело,
лекарски кабинет, химическо чистене, конферентни зали, магазини, дискотека.
Плаж и
басейни:
* 3 собствени плажа
* Чадъри, кърпи, шезлонги, матраци - безплатно на
плажа
* Открити басейни за възрастни
* Открити басейни за деца
* Закрит басейн за възрастни
* Водни пързалки, които завършват в морето
* Кърпи, чадъри и шезлонги - безплатно
Стаи:
Club and Hotel
Letoonia разполага с 685 стаи в хотелската част и бунгалата. Всички стаи са
оборудвани с климатик, балкон, сейф, мини бар, сет за кафе и чай, телефон,
телевизор, тоалетни принадлежности и сешоар.
* Двойна стая (къщички) - с площ от 20
м2 и максимален капацитет до 3-ма възрастни или 2-ма възрастни
и 1 дете до 11,99г.
* Двойна стая (хотел) - с
площ от 18-22 м2 и максимален капацитет до 3-ма възрастни и 1
дете до 11,99г.
Ресторанти и
барове:
* Основен ресторант
Lykia (закуска, обяд и вечеря)
* Основен ресторант
Marina (закуска и обяд)
* Основен ресторант
Moonlight (вечеря)
* Снак ресторант
Fantasia
* Снак ресторант
Marina
* Снак ресторант
Dolphin Beach
* 3 а-ла-карт
ресторанта
* Лоби бар
(08:00-00:00)
* Турско кафе
(19:30-00:00) - турско кафе и чай, наргиле - срещу заплащане
* Бар Hotel Marina
(09:00-01:00)
* Бар Dolphin Beach
(09:00-18:00)
* Бар Marine House
* Бар Champagne
(09:00-17:00)
* Бар Agora
(09:00-01:00)
* Бар Panorama
(23:30-07:30)
* Бар Moonlight Disco
(23:30-02:00)
* Бар Vitamin
(11:00-16:00) - фрешове
За децата:
* Мини клуб (от 4-7г.)
* Тийн клуб (от 8-12г.)
* Детски бюфет
* Детски басейн
* Анимация
Безплатни
услуги:
Сауна, парна баня, турска баня, вътрешен басейн,
джакузи, фитнес, мини клуб, интернет, аеробика, стречинг, йога, таебо, стребла
с лък, водна гимнастика, водна топка, баскетбол, мини футбол, плажен волейбол,
дартс, тенис на маса, билярд, бадминтон, 6 тенис корта, мини голф, кану, водно
колело,
Платени
услуги:
Масаж, фризьорски салон, козметични процедури,
лекарски услуги, моторни водни спортове, осветление на тенис корта, тенис
топки, детегледачка, игрална зала, химическо чистене, телефон на рецепция и
факс,
Забележка:
Администрацията на хотела си запазва
правото да внася изменения без предварително предупреждение!
Анулации и неустойки:
1. Потребителят има право да анулира резервацията си, при
което му се удържат следните неустойки според момента на отказ:
1.1. Собствен
транспорт и автобусна програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер
на 15% от общата стойност на
договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване - неустойка
в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 70% от общата стойност на договора;
г) при по-малко от 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 100% от общата стойност на договора.
1.2. Самолетна
програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в
размер на 30% от общата
стойност на договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 23
дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 70% от общата стойност
на договора;
г) при по-малко от 23 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 100% от
общата стойност на договора.
2. Остатъкът от внесената сума, след приспадане на дължимите
неустойки, не се възстановява и остава под формата на ваучер за нови
резервации, направени в период до 12 месеца от момента на отказа.
3. За всяка промяна относно резервацията (период, хотел,
транспортно средство или име на пътуващ), след първоначалното записване, се
удържа такса обслужване в размер на 50 лв. Не важи при промяна на всички имена
в стая, което хотелът приема като нова резервация и се таксува по актуални
ценови условия. Всяка промяна по резервация се таксува и заплаща по актуалните
към момента на промяна ценови условия.
4. При анулация на пътуването поради болест или други лични
причини, свързани с Потребителя, същият дължи на Туроператора неустойка в
съответствие със сроковете на анулация и в размерите по т.1. Туроператорът има
право да удържи стойността на начислената неустойка от извършените плащания по
договора.
5. В случай, че Потребителт прекрати своята почивка
/екскурзия/ през времетраенето й по свое желание, всички допълнителни разходи,
включително и транспортните, са за негова сметка. В този случай не може да има
претенции за връщане на част от стойността на заявените услуги.
6. Неявяване на туриста на мястото на тръгване, мястото на
настаняване или нарушението на срока за доплащане от страна на туриста се счита
за отказ от пътуване. В тези случаи влизат в сила посочените при отказ от
пътуване неустойки.
Застраховки:
1. Застрахователят, с когото Туроператорът е сключил
застрахователен договор по чл. 97 от Закона за туризма е ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg, с полица № 03700100005077 / 10.04.2024 г. и застрахователна
сума 25 000 лв.
2. Туроператорът предлага на Потребителя сключването на
доброволна или задължителна застраховка „медицински разходи при болест и
злополука на туриста" от името и за сметка на лицензиран застраховател при
пътувания извън страната. Задължителната застраховка може да не се сключи,
когато Потребителят представи пред Туроператора валидна полица за сключена
дългосрочна застраховка „медицински разходи при болест и злополука на
туриста", чийто период на валидност обхваща и периода на договора за
конкретното пътуване. В този случай Туроператорът прилага копие от
застрахователната полица към договора по чл. 84, ал. 1 от Закона за туризма.
3. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна или задължителна застраховка за покриване
на разходите за съдействие, включително репатриране на пътуващия в случай на
злополука, болест или смърт, към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
4. Съгласно Общите условия по застраховка „медицински
разходи при болест и злополука на туриста", задължение на Потребителя при
настъпване на застрахователно събитие е да уведоми асистиращата компания
незабавно чрез обаждане на телефона, посочен на полицата и в инструкциите, давани
на клиентите, както и да изпълни всички указания на асистиращата компания,
представител на Застрахователя. Само след непосредствено информиране на
застрахователната компания и координирането от нейна страна на Вашите действия,
ще Ви бъде предоставено безплатно /или с последващо компенсиране на разходитe/
обслужване в съответствие със застрахователната полица. Потребителят е длъжен
да предостави на Застрахователя при поискване пълна информация за настъпилото
събитие и да съдейства за изясняване на обстоятелствата и фактите, касаещи
застрахователното събитие.
5. Потребителят има възможност при свое желание и
допълнително заплащане да сключи допълнителна доброволна застраховка “Отмяна на
пътуване” по чл. 82, ал. 1, т. 8 от ЗТ, покриваща разходите за анулиране на
пътуването поради здравословни причини на пътуващия и негови близки, неотложно
явяване на дело, съкращаване от работа и др. Стойността на застраховката се
изчислява на база крайна дължима сума по договора. В зависимост от възрастта на
туриста, стойността на застраховката е между 3% и 8% начислени върху крайната
дължима сума по договора за организирано пътуване.
6. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна застраховка “Отмяна на пътуване” към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
Минимален брой участници:
При самолетен транспорт - 100 души; При автобусен транспорт
- 35 души; При собствен транспорт - няма изискване. В случай че този брой не
бъде набран, Потребителят ще бъде уведомен в следните срокове:
а) 20 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност по-голяма от 6 дни;
б) 7 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност от 2 до 6 дни;
в) 48 часа преди започването на изпълнението на
туристическия пакет - в случай на пътувания с продължителност по-малка от 2
дни.
Паспортни, визови и здравни изисквания:
а) Паспортни изисквания: При пътуване извън страната:
Международен паспорт. Неговата валидност е необходимо да бъде в съответствие
със законите на избраната за пътуване държава.
б) Визови изисквания: При пътуване извън страната: Няма. В
случай че има визови изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора за
туристически пакет.
в) Медицински изксвания: При пътуване извън страната: Няма.
В случай че има медицински изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора
за туристически пакет.
Програма на пътуване:
1. Самолетна програма:
Ден 1: Излитане от България с директен чартърен полет.
Посрещане от фирмата партньор на туроператора. Трансфер до хотела. Настаняване.
Нощувка.
Ден 2-7: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 8: След закуска освобождаване на стаите и трансфер до
летището за директен чартърен полет до България.
2. Автобусна програма:
Ден 1: Отпътуване от България следобед с автобус. Пристигане
на следващия ден в избрания хотел. Настаняване. Нощувка.
Ден 2-8: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 9: След закуска освобождаване на стаите и отпътуване от
хотела. Пристигане на следващия ден преди обяд в България.
3. Собствен транспорт:
Програмата на пътуване се определя индивидуално от всеки
клиент.