Моля, свържете се с наш служител за резервация!
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
DIT Evrika Beach Club Hotel се намира в северната, по-спокойна и луксозна част на Слънчев бряг, директно на плажа. Той предлага All Inclusive концепция, хубав аквапарк, собствен плаж. Хотелът е отличен избор за почивка в Слънчев бряг, България.
Общо 34036 лв.
Общо 34036 лв.
Общо 34036 лв.
Общо 34036 лв.
Общо 34036 лв.
Общо 34036 лв.
Общо 51054 лв.
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Местоположение:
DIT Evrika Beach Club Hotel е стратегически разположен на първа линия, в северната, по-спокойна и луксозна
част на к.к Слънчев бряг. Хотелът се намира само на 500 м от сърцето на
курорта, където се намират множество супермаркети, кафенета или барове.
В хотела:
Представлява модерен и
стилен All Inclusive комплекс, предлагащ уникални възможности за развлечения и
спорт, дневни и вечерни забавления. Клуб Хотел Еврика 4* се състои от 1 основна
и 3 допълнителни сгради. Приятната и дружелюбна атмосфера е гарантирана, което
допринася за пълноценно изживяване и отпочиване. Дори и най-взискателните гости
ще останат очаровани от хотела, който е еталон за най-висок стандарт в
обслужването - премиум усещането е подсигурено, има по нещо за всеки. Подходящ
е за семейства и двойки, които искат да се насладят на отличните му съоръжения.
Хотелът предлага на разположение на своите гости изключителна база с няколко
ресторанта. Специалитети от традиционната българска кухня, европейски ястия,
изтънчени азиатски храни, всички те, гарнирани с букет отбрани напитки, са една
малка част от богатата гурме палитра на DIT Evrika Beach Club Hotel.
Стаи:
Стаите и апартаментите
в Клуб хотел Еврика са изключително стилно обзаведени и модерно оборудвани.
Разположени са в четири отделни хотелски блока, сред уникална градина с лазурни
басейни и освежаващи зелени площи на хотелския комплекс. Всички помещения са
разпределени по възможно най–функционален начин, за да предложат максимум
удобства и комфорт на всички гости и туристи, предлагайки им една незабравима
почивка на море в Слънчев бряг.
Хотела разполага с 633 стаи. Всяка стая е климатизирана като три от сградите са
с индивидуални климатици, а в четвъртата са с централна климатична система.
Стаите са оборудвани с: телевизор с кабелна телевизия, директен телефон,
хладилник тип "минибар", баня с душ или вана (само в някои от стаите)
и сешоар, допълнително легло - разтегаем фотьойл, балкон с маса и два стола,
бюро, кът за сядане, сейф, интернет достъп, сет за приготвяне на чай/кафе.
Фамилната стая се състои от едно голямо помещение с декоративна преграда между
двойното легло и двуетажното легло за децата, макс. настаняване е 2 възрастни +
2 деца.
Семейният апартамент се състои от две спални помещения, свързани с врата.
Родителската спалня е оборудвана с двойно легло, а втората спалня разполага с
две единични легла. Макс. настаняване е 2 възрастни + 2 деца.
Апартаментите се предлагат или с изглед към морето или с изглед към басейна,
разполага с входно антре, дневен тракт с диван, спалня и още едно редовно
легло. Предлага се с две бани (WC и душ / вана).
Ресторанти и
барове:
* Основен ресторант
* Tематичен български
ресторант - БУЛГАРЕ
* Тематичен азиатски
ресторант - HINODE
* Тематичен италиански
a la cart ресторант - TOSCANA
* Снек бар
* Лоби бар
* Рейни бар - открита
тераса
* Бар Салон
* Бар при басейна
* Бар на плажа
За децата:
За най–малките гости
на хотелския комплекс Еврика е предвиден специален детски център. Той се състои
от мини клуб (2-12 г.) и две детски площадки. Всяка от тях е снабдена с
любимите детски забавления – люлки и пързалки. Осигурени са професионални грижи
за децата от всички възрасти.
Развлечения и спорт:
Клуб хотел Еврика
Разполага с три басейна: голям за възрастни, детски и релакс, нов Аква парк -
за възрастни и деца - шоу програми през седмицата, жива музика и увеселения
организирани в Клуб хотел Еврика. Дейности: джакузи, масаж, колела под наем,
миниголф и яздене на коне недалеч от хотела. Други съоръжения: обменно бюро;
фризьор; интернет зала; сейф.
Професионално подготвен екип от аниматори се грижи да задоволи изискванията и
на най-взискателните гости на хотелския комплекс. Шест дни в седмицата се
организират множество занимателни и развлекателни игри като дартс, бочия,
стрелба с въздушна пушка, плажен и воден волейбол, тенис на маса, както и
задължителната аква-аеробика.
В амфитеатъра на комплекса гостите на хотела биха могли да се насладят на
разнообразни шоу програми – танци, вариете, фолклор, скечове. Освен с тези
програми, те биха могли да разнообразят вечерната си програма с някое от
допълнителните предложения за забавление – караоке, дискотека, танци с жива
музика.
Забележка:
Администрацията на хотела си запазва
правото да внася изменения без предварително предупреждение!
Анулации и неустойки:
1. Потребителят има право да анулира резервацията си, при
което му се удържат следните неустойки според момента на отказ:
1.1. Собствен
транспорт и автобусна програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер
на 10% от общата стойност на
договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване - неустойка
в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 70% от общата стойност на договора;
г) при по-малко от 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 100% от общата стойност на договора.
1.2. Самолетна
програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в
размер на 30% от общата
стойност на договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 23
дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 70% от общата стойност
на договора;
г) при по-малко от 23 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 100% от
общата стойност на договора.
2. Остатъкът от внесената сума, след приспадане на дължимите
неустойки, не се възстановява и остава под формата на ваучер за нови
резервации, направени в период до 12 месеца от момента на отказа.
3. За всяка промяна относно резервацията (период, хотел,
транспортно средство или име на пътуващ), след първоначалното записване, се
удържа такса обслужване в размер на 50 лв. Не важи при промяна на всички имена
в стая, което хотелът приема като нова резервация и се таксува по актуални
ценови условия. Всяка промяна по резервация се таксува и заплаща по актуалните
към момента на промяна ценови условия.
4. При анулация на пътуването поради болест или други лични
причини, свързани с Потребителя, същият дължи на Туроператора неустойка в
съответствие със сроковете на анулация и в размерите по т.1. Туроператорът има
право да удържи стойността на начислената неустойка от извършените плащания по
договора.
5. В случай, че Потребителт прекрати своята почивка
/екскурзия/ през времетраенето й по свое желание, всички допълнителни разходи,
включително и транспортните, са за негова сметка. В този случай не може да има
претенции за връщане на част от стойността на заявените услуги.
6. Неявяване на туриста на мястото на тръгване, мястото на
настаняване или нарушението на срока за доплащане от страна на туриста се счита
за отказ от пътуване. В тези случаи влизат в сила посочените при отказ от
пътуване неустойки.
Застраховки:
1. Застрахователят, с когото Туроператорът е сключил
застрахователен договор по чл. 97 от Закона за туризма е ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg, с полица № 03700100005077 / 10.04.2024 г. и застрахователна
сума 25 000 лв.
2. Туроператорът предлага на Потребителя сключването на
доброволна или задължителна застраховка „медицински разходи при болест и
злополука на туриста" от името и за сметка на лицензиран застраховател при
пътувания извън страната. Задължителната застраховка може да не се сключи,
когато Потребителят представи пред Туроператора валидна полица за сключена
дългосрочна застраховка „медицински разходи при болест и злополука на
туриста", чийто период на валидност обхваща и периода на договора за
конкретното пътуване. В този случай Туроператорът прилага копие от
застрахователната полица към договора по чл. 84, ал. 1 от Закона за туризма.
3. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна или задължителна застраховка за покриване
на разходите за съдействие, включително репатриране на пътуващия в случай на
злополука, болест или смърт, към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
4. Съгласно Общите условия по застраховка „медицински
разходи при болест и злополука на туриста", задължение на Потребителя при
настъпване на застрахователно събитие е да уведоми асистиращата компания
незабавно чрез обаждане на телефона, посочен на полицата и в инструкциите, давани
на клиентите, както и да изпълни всички указания на асистиращата компания,
представител на Застрахователя. Само след непосредствено информиране на
застрахователната компания и координирането от нейна страна на Вашите действия,
ще Ви бъде предоставено безплатно /или с последващо компенсиране на разходитe/
обслужване в съответствие със застрахователната полица. Потребителят е длъжен
да предостави на Застрахователя при поискване пълна информация за настъпилото
събитие и да съдейства за изясняване на обстоятелствата и фактите, касаещи
застрахователното събитие.
5. Потребителят има възможност при свое желание и
допълнително заплащане да сключи допълнителна доброволна застраховка “Отмяна на
пътуване” по чл. 82, ал. 1, т. 8 от ЗТ, покриваща разходите за анулиране на
пътуването поради здравословни причини на пътуващия и негови близки, неотложно
явяване на дело, съкращаване от работа и др. Стойността на застраховката се
изчислява на база крайна дължима сума по договора. В зависимост от възрастта на
туриста, стойността на застраховката е между 3% и 8% начислени върху крайната
дължима сума по договора за организирано пътуване.
6. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна застраховка “Отмяна на пътуване” към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
Минимален брой участници:
При самолетен транспорт - 100 души; При автобусен транспорт
- 35 души; При собствен транспорт - няма изискване. В случай че този брой не
бъде набран, Потребителят ще бъде уведомен в следните срокове:
а) 20 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност по-голяма от 6 дни;
б) 7 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност от 2 до 6 дни;
в) 48 часа преди започването на изпълнението на
туристическия пакет - в случай на пътувания с продължителност по-малка от 2
дни.
Паспортни, визови и здравни изисквания:
а) Паспортни изисквания: При пътуване извън страната:
Международен паспорт. Неговата валидност е необходимо да бъде в съответствие
със законите на избраната за пътуване държава.
б) Визови изисквания: При пътуване извън страната: Няма. В
случай че има визови изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора за
туристически пакет.
в) Медицински изксвания: При пътуване извън страната: Няма.
В случай че има медицински изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора
за туристически пакет.
Програма на пътуване:
1. Самолетна програма:
Ден 1: Излитане от България с директен чартърен полет.
Посрещане от фирмата партньор на туроператора. Трансфер до хотела. Настаняване.
Нощувка.
Ден 2-7: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 8: След закуска освобождаване на стаите и трансфер до
летището за директен чартърен полет до България.
2. Автобусна програма:
Ден 1: Отпътуване от България следобед с автобус. Пристигане
на следващия ден в избрания хотел. Настаняване. Нощувка.
Ден 2-8: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 9: След закуска освобождаване на стаите и отпътуване от
хотела. Пристигане на следващия ден преди обяд в България.
3. Собствен транспорт:
Програмата на пътуване се определя индивидуално от всеки
клиент.