Моля, свържете се с наш служител за резервация!
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
HVD Clubhotel Miramar се намира в Обзор, един от любимите морски курорти в България, директно на плажа. Той предлага Ultra All Inclusive концепция, детски забавления, чудесен плаж. Хотелът е отличен избор за почивка в Обзор, България.
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Местоположение:
Обзор е известен
от миналото като един от любимите морски курорти по Черноморското крайбрежие.
HVD Хотел Мирамар следва тази традиция, като предлага обслужване от най-високо
качество, в един от най-красивите ваканционни хотели, които можете да откриете
в България. Директно разположен на морския бряг, хотелът отваря врати през
лятото на 2006 г. и предлага изключителна атмосфера за почивка.
Обща
информация:
Прекарайте
незабравими часове около басейна, релаксирайте на широката плажна ивица,
забавлявайте се с разнообразните водни спортове, продължителни разходки и
велосипедни турове сред девствената природа. Избягайте от ежедневието, открийте
отново своето спокойствие и баланс. С помощта на всички тези предложения, както
и с отличното обслужване, екипът на HVD Клуб Хотел Мирамар се надява да надмине
Вашите очаквания. От 2008г. тютюнопушенето в затворените помещение на
територията на целия комплекс е забранено. Предвид големия процент на гости с
малки деца и бебета, не се допуска настаняването на домашни любимци. На
територията на целия комплекс има безплатен Wi-Fi. Клуб Хотел Мирамар предлага
на своите гости и безплатен паркинг за 300 автомобила, който се охранява 24
часа.
Плаж:
Дълъг пясъчен
плаж. Чадъри и шезлонги - безплатно.
Стаи:
Клуб хотел
Мирамар разполага с 411 стандартни двойни стаи, 54 разширени двойни стаи, 10
студия и 25 апартамента. Можете да избирате между различните категории стаи,
според броя на гостите за настаняване. Терасите предлагат невероятна гледка към
Черно Море, а в стаите Ви очаква елегантна и уютна обстановка. Всяка стая е
оборудвана с гардероб, телефон, кабелна телевизия, сейф срещу допълнително
доплащане, диван, централна климатична система, мини-бар, който се зарежда
безплатно на ежедневна база с минерална вода, безалкохолни напитки, вино, бира,
десерти и снакс, мокет или плочки (на приземния етаж) на пода, душ и тоалетна,
сешоар, балкон или тераса и безплатен Wi-Fi.
* Двойна стая изглед парк /страничен изглед море (25 кв.м) - Хотелът разполага с 2 типа двойни
стандартни стаи: с гледка парк и гледка странично море. Максималното
настаняване е за 3 души – 2 възрастни и 1 дете или 3 възрастни. Всички те са
комфортно оборудвани с две стандартни легла и разтегателни дивани.
* Двойна стая
супериор (30 кв.м) - Двойните разширени стаи са със страничен морски
изглед. Представляват по-широки двойни стаи и предлагат възможност за
настаняване на максимум 2 възрастни и 2 деца или 3 възрастни и 1 дете. Стаите
разполагат с две редовни легла и разтегателен диван.
* Малък
апартамент (55 кв.м) - Стаите разполагат с двойно легло тип спалня и хол с
двоен разтегателен диван. Всички 10 стаи са разположени в централната част на
хотела с гледка странично море. Максималното настаняване е 2 възрастни + 2 деца
или 3 възратни + 1 дете.
* Апартамент
(60 кв.м) – Апартаментите представляват две помещения – спалня и
всекидневна, разделени със свързваща врата или със стълбище – тип мезонет.
Апартаментите разполагат с двойно легло – тип спалня, отделна всекидневна с
двоен разтегателен диван, две бани, едната от които с вана, два балкона или
голяма тераса. Максималното настаняване е 3 възрастни с 1 дете или 4 възрастни.
Ресторанти и
барове:
Клуб хотел
Мирамар предлага едно от най-богатите и прецизни Ultra All Inclusive менюта на
Българското Черноморие. Всяка година ние се стараем да изработим нов и
по-балансиран продукт за нашите гости. Основната ни цел е огромно разнообразие
и безупречно качество. Приоритет за нашите готвачи е приготвянето на
здравословна и питателна храна от местни продукти, придържайки се към по-свежи
и натурални концепции.
* Основен
ресторант - Разполага с просторна и удобна зала, подходяща за настаняване,
както на двойки, така и на големи групи. За малките гости са предвидени детски
столчета и специален детски бюфет. Можете да се насладите и на красивата тераса
към ресторанта, от където се разкрива невероятна морска гледка.На Вашето
внимание ще бъдат представени разнообразни блюда, подходящи за всеки вкус. Пред
погледа на нашите гости, готвачите приготвят специалитети, както от Българската
национална кухня, така и от интернационалната кухня. На богата блок маса се
предлагат различни салати, пица и паста, супи, печени меса и зеленчуци, основни
ястия, био продукти, бебешки бюфет ( пюрета, адаптирано мляко и детски кисели
млека ), огромно разнообразие от десерти, сладолед и различни
напитки.Тематичните ни вечери ще Ви предложат безброй изкушения. Всяка седмица
можете да се насладите на : Азиатска, BBQ, Балканска, Италианска и Гала вечери.
* Гурме
Ресторант " Casa del Chef" - От 2015 година в хотел „Мирамар“
имаме удоволствието да Ви предложим изискана гурме кухня на най-високо ниво.
Нашите готвачи са подготвили селекция от специалитети, които ще изненадат
Вашите сетива. За специален повод или просто, за да се поглезите, ресторантът
работи 6 дни в седмицата от 18:00 до 21:00 часа ( с предварителна резервация )
, а от 22:00 до 07:30 има възможност за нощно хранене – топли супи, сандвичи,
салати, десерти и плодове.
* Италиански
а-ла-карт ресторант "The Blu" - Нов а-ла-карт ресторант със
спираща дъха гледка към морето на шестия етаж в основната сграда на комплекса с
отворена тераса. Предлага избор от най-изтънчените специалитети от италианската
кухня.
* Рибен
а-ла-карт ресторант "Кораба" - Насладете се отблизо на спираща
дъха гледка към плажа под звуците на морските вълни. Заповядайте в А-ла-карт ресторант „Кораба” на брега на морето , за да опитате богатите
кулинарни изкушения от средиземноморската
и интернационалната кухня, приготвени специално за Вас.
* Грил
ресторант - Всяка вечер на Снек Бара можете да се насладите на огромното
разнообразие от печени на BBQ меса и зеленчуци, поднесени на блок маса. 19:00-
21:30 с предварителна резервация.
* Сладоледен
салон
* Лоби бар
* Снек бар
* Бар на плажа
* Бар на басейна
* Бар салон
За децата:
Децата желаят да
се забавляват, спортуват и почиват – така както техните родители. Поради тази
причина екипът на хотел Мирамар е създал свой собствен детски клуб, който е
насочен към осъществяване на всяко желание на най-малките гости. Професионални
детски аниматори ще се погрижат за Вашите деца, когато Вие се нуждаете от време
за себе си. В нашия детски клуб основни дейности са смехът, танците и
забавленията. Изработили сме специална програма за обучение чрез игри и песни.
Вашите малки съкровища са в добри ръце и е гарантирано, че няма да скучаят. Ето
някои от нашите любими занимания: разходка по брега, креативни игри, танци,
разходки из природата, рисуване, час за приказки и много други изненади!
За най-малките
гости предлагаме бебешки кошари в стаите, детски столчета за хранене в
ресторанта, детски бюфет и бебешки пюрета, детски колички и бебешки комплекти
за баня! Работно време: 6 дни седмично: от 10:00 до 12:30 и 15:00 до 17:30
Развлечения и
спорт:
Движението и
спортните занимания подобряват Вашия живот, добавят му повече емоции и здраве.
Клуб хотел Мирамар Ви очаква с просторните си два открити басейна и един закрит
отопляем басейн (през Май и Септември), детски басейн, игрище за плажен
волейбол, мултифункционално игрище за футбол, баскетбол, волейбол и тенис на
корт (срещу допълнително заплащане).
Спа:
Модерно
обзаведеният и комфортен Спа център в хотел Мирамар отвори врати за своите
клиенти през юни 2009 година. Той разполага с финландска и инфрачервена сауна,
арома парна баня, зона за релакс с топли каменни шезлонги, турска баня /хамам/,
фитнес център, вана за подводен хидромасаж и масажни помещения за процедури за
цяло тяло /мокри масажи и маски за тяло/, както и суит за масажи за двама.
КлубХотел Мирамар разполага със закрит отопляем вътрешен басейн, който е отворен
през месец Май и месец Септември. Приблизателна дълбочина на вътрешния басейн е
1,50 м.
Новости от
сезон 2023:
Нови
съоръжения:
Сладкарница с
домашно приготвени десерти на Лоби бар
Нова концепция за
храни и напитки:
* Бутилирана бира
на Бар Басейн и всички а-ла-карт Ресторанти
* Фреш за закуска
в основен ресторант и 100% натурален сок във всички ресторанти и барове
* Обогатяване на
мини бар, ежедневно безплатно зареждане с минерална вода, безалкохолни напитки,
вино, бира, десерт, чипс, ядки, кафе машина с капсули “Lavazza” и сет за
приготвяне на чай
* Ново а-ла-карт
меню
* Ориенталски
дюнер и гюзлеме на Снек бар
* Тематична
кулинарна вечеря в основен бюфет ресторант - всяка вечер (Морска кухня,
Азиатска кухня, Балканска кухня, Турска кухня, Европейска кухня и Гала
вечеря)
*Витрина с индивидуално опаковани сладоледи на
плажа
Щастливи деца
= щастливи родители:
* Удължено работно време на мини и бебешки клуб от 10:00 до 22:30
* Нов бебешки бюфет (за всички възрасти от 6 -
36 месеца) в основен ресторант - с домашно приготвени основни ястия за бебета
/VIP Baby кухня – основно ястие и десерт/, детски пюрета в стъклени бурканчета,
бебешки бисквити, бебешки плодови паучове, бебешка вода, пудинг Nestle,
адаптирано мляко “Nestle NAN”
* Бебешки пакет -
безплатно (подложка за повиване, гърне, вана, бебешка и детска козметика, мокри
кърпички, нагревател за шишета
* Детска количка
- безплатно
* Ново детско шоу
* Детско кино
Забавление за
цялото семейство:
* Кубинско
танцово шоу
* Уроци по танци:
салса и бачата
* Тематично парти
на плаж и басейн - юли и август
* Пяна парти
* Концерт на живо
Забележка:
Администрацията на хотела си запазва
правото да внася изменения без предварително предупреждение!
Анулации и неустойки:
1. Потребителят има право да анулира резервацията си, при
което му се удържат следните неустойки според момента на отказ:
1.1. Собствен
транспорт и автобусна програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер
на 15% от общата стойност на
договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване - неустойка
в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 70% от общата стойност на договора;
г) при по-малко от 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 100% от общата стойност на договора.
1.2. Самолетна
програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в
размер на 30% от общата
стойност на договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 23
дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 70% от общата стойност
на договора;
г) при по-малко от 23 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 100% от
общата стойност на договора.
2. Остатъкът от внесената сума, след приспадане на дължимите
неустойки, не се възстановява и остава под формата на ваучер за нови
резервации, направени в период до 12 месеца от момента на отказа.
3. За всяка промяна относно резервацията (период, хотел,
транспортно средство или име на пътуващ), след първоначалното записване, се
удържа такса обслужване в размер на 50 лв. Не важи при промяна на всички имена
в стая, което хотелът приема като нова резервация и се таксува по актуални
ценови условия. Всяка промяна по резервация се таксува и заплаща по актуалните
към момента на промяна ценови условия.
4. При анулация на пътуването поради болест или други лични
причини, свързани с Потребителя, същият дължи на Туроператора неустойка в
съответствие със сроковете на анулация и в размерите по т.1. Туроператорът има
право да удържи стойността на начислената неустойка от извършените плащания по
договора.
5. В случай, че Потребителт прекрати своята почивка
/екскурзия/ през времетраенето й по свое желание, всички допълнителни разходи,
включително и транспортните, са за негова сметка. В този случай не може да има
претенции за връщане на част от стойността на заявените услуги.
6. Неявяване на туриста на мястото на тръгване, мястото на
настаняване или нарушението на срока за доплащане от страна на туриста се счита
за отказ от пътуване. В тези случаи влизат в сила посочените при отказ от
пътуване неустойки.
Застраховки:
1. Застрахователят, с когото Туроператорът е сключил
застрахователен договор по чл. 97 от Закона за туризма е ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg, с полица № 03700100005077 / 10.04.2024 г. и застрахователна
сума 25 000 лв.
2. Туроператорът предлага на Потребителя сключването на
доброволна или задължителна застраховка „медицински разходи при болест и
злополука на туриста" от името и за сметка на лицензиран застраховател при
пътувания извън страната. Задължителната застраховка може да не се сключи,
когато Потребителят представи пред Туроператора валидна полица за сключена
дългосрочна застраховка „медицински разходи при болест и злополука на
туриста", чийто период на валидност обхваща и периода на договора за
конкретното пътуване. В този случай Туроператорът прилага копие от
застрахователната полица към договора по чл. 84, ал. 1 от Закона за туризма.
3. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна или задължителна застраховка за покриване
на разходите за съдействие, включително репатриране на пътуващия в случай на
злополука, болест или смърт, към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
4. Съгласно Общите условия по застраховка „медицински
разходи при болест и злополука на туриста", задължение на Потребителя при
настъпване на застрахователно събитие е да уведоми асистиращата компания
незабавно чрез обаждане на телефона, посочен на полицата и в инструкциите, давани
на клиентите, както и да изпълни всички указания на асистиращата компания,
представител на Застрахователя. Само след непосредствено информиране на
застрахователната компания и координирането от нейна страна на Вашите действия,
ще Ви бъде предоставено безплатно /или с последващо компенсиране на разходитe/
обслужване в съответствие със застрахователната полица. Потребителят е длъжен
да предостави на Застрахователя при поискване пълна информация за настъпилото
събитие и да съдейства за изясняване на обстоятелствата и фактите, касаещи
застрахователното събитие.
5. Потребителят има възможност при свое желание и
допълнително заплащане да сключи допълнителна доброволна застраховка “Отмяна на
пътуване” по чл. 82, ал. 1, т. 8 от ЗТ, покриваща разходите за анулиране на
пътуването поради здравословни причини на пътуващия и негови близки, неотложно
явяване на дело, съкращаване от работа и др. Стойността на застраховката се
изчислява на база крайна дължима сума по договора. В зависимост от възрастта на
туриста, стойността на застраховката е между 3% и 8% начислени върху крайната
дължима сума по договора за организирано пътуване.
6. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна застраховка “Отмяна на пътуване” към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
Минимален брой участници:
При самолетен транспорт - 100 души; При автобусен транспорт
- 35 души; При собствен транспорт - няма изискване. В случай че този брой не
бъде набран, Потребителят ще бъде уведомен в следните срокове:
а) 20 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност по-голяма от 6 дни;
б) 7 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност от 2 до 6 дни;
в) 48 часа преди започването на изпълнението на
туристическия пакет - в случай на пътувания с продължителност по-малка от 2
дни.
Паспортни, визови и здравни изисквания:
а) Паспортни изисквания: При пътуване извън страната:
Международен паспорт. Неговата валидност е необходимо да бъде в съответствие
със законите на избраната за пътуване държава.
б) Визови изисквания: При пътуване извън страната: Няма. В
случай че има визови изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора за
туристически пакет.
в) Медицински изксвания: При пътуване извън страната: Няма.
В случай че има медицински изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора
за туристически пакет.
Програма на пътуване:
1. Самолетна програма:
Ден 1: Излитане от България с директен чартърен полет.
Посрещане от фирмата партньор на туроператора. Трансфер до хотела. Настаняване.
Нощувка.
Ден 2-7: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 8: След закуска освобождаване на стаите и трансфер до
летището за директен чартърен полет до България.
2. Автобусна програма:
Ден 1: Отпътуване от България следобед с автобус. Пристигане
на следващия ден в избрания хотел. Настаняване. Нощувка.
Ден 2-8: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 9: След закуска освобождаване на стаите и отпътуване от
хотела. Пристигане на следващия ден преди обяд в България.
3. Собствен транспорт:
Програмата на пътуване се определя индивидуално от всеки
клиент.