Моля, свържете се с наш служител за резервация!
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Kriopigi Hotel се намира на 300 м от центъра на Криопиги и на 85 км от международното летище в Солун. Той предлага закуска и вечеря и All Inclusive концепция, компактна територия, удобна локация. Хотелът е добър избор за почивка на Халкидики.
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
Резервирай преди 20.12.2024
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Местоположение:
Хотелът е
разположен на 70 км от Солун, в края на селището Криопиги. Хотелът се състои от
три четириетажни корпуса. Заобиколен е от борови гори и е отдалечен от плажа на
900 м. До брега можете да използвате предлаганото от хотела влакче. Хотелът е
обновяван през 2013 г.
Обща
информация:
Хотелът е
подходящ за спокойна почивка сред природата и разглеждане на полуостров
Касандра.
В хотела:
* Ресторант
* Бар на басейна
* Лоби бар
* Традиционна
таверна
* Супер маркет
* Сувенирен
магазин
* ТВ зала
* Игрална зала
* Безплатен
безжичен интернет на лоби бара и на басейна
* Конферентна
залa
* Фитнес център
* Сауна - платена
* Джакузи
* Мини клуб
* Детска площадка
* Джакузи
* 2 басейна с
детски сектор
* Влакче до плажа
* Баскетбол
* Тенис на маса
* Водни спортове
- дайвинг, уиндсърф, парасейлинг
* Плажен волейбол
* Паркинг
Плаж:
Пясъчно-чакълест,
на 900 м от хотела, чадъри и шезлонги се заплащат, плажни кърпи срещу заплащане.
Стаи:
Хотелът разполага
със 167 стандартни и супериор стаи (18-25 кв. м) и 8 апартамента (45 кв. м)
Стаите са
оборудвани с: индивидуален климатик, сателитна телевизия с музикални канали,
хладилник, телефон, безплатен Wi-Fi интернет, баня (душ, в стаите категория
superior - вана), сешоар, балкон/веранда с изглед към морето, планината/гората.
В апартаментите - неголям хол с кухня и отделна спалня с легло за двама, телевизор, DVD плеър, камина, баня с вана/душ (в някои има джакузи).
* Двойна стая
промо (18 кв. м) - Двойно
или две единични легла, не е реновирана.
* Двойна стая
класик изглед море (26 кв. м) - Двойно или две единични легла и допълнително легло, реновирана.
* Двойна стая
премиум изглед градина / море (21 кв. м) - двойно легло, реновирана.
* Фамилна стая
промо (28 кв. м) - двойно
легло и двуетажно легло за деца, не е реновирана.
* Фамилна стая
изглед море (28 кв. м) -
двойно легло и двуетажно легло за деца, не е реновирана.
* Фамилна стая
екзекютив (30 кв. м) -
реновирана през 2018 г. Разполага с двойно легло и двуетажно легло или
разтегателен диван за деца, сейф (безплатно).
Тип допълнително
легло – разтегателно.
Ежедневно
почистване на стаите. Смяна на спално бельо – 2 пъти седмично.
Настаняване с
домашни любимци до 10 кг - на запитване.
Ново от 2020
г.!
Подобрена и
обогатена програма "All Inclusive" по концепцията на Bomo:
* Програмата е
валидна от момента на пристигане в хотела до момента на тръгване от хотела.
* Разширен
каталог на напитки в неограничени количества.
* При пристигане
в стаите - бутилка вино; В хладилника - бутилирана вода, сокове, бира (зарежда
се ежедневно).
* Дневни и вечерни
развлекателни програми.
* Младоженците, които са на меден месец,
редовните гости и гостите, празнуващи рождения си ден по време на престоя си в
хотела, получават бутилка шампанско и плодове в стаята.
* Гостите,
празнуващи сребърната си или златната си сватба, по време на престоя си в
хотела получават бутилка шампанско и плодове в стаята.
Детски клуб
"GREKOLETO"
Група
професионални аниматори (рускоезични, англоезични).
Детски фитнес
програми - активни и релаксиращи, образователни разходки и разговори сред
природата, лека гимнастика, спортни упражнения. Комуникативни игри и екипни
игри. Забавни отборни спортни игри, творчески студия, разработване на
майсторски класове и игрови програми, които стимулират активния творчески
процес, забавни игрови програми, екипни творчески игри, вечерни забавни шоу програми,
мини-дискотека.
Забележка:
Администрацията на хотела си запазва
правото да внася изменения без предварително предупреждение!
Анулации и неустойки:
1. Потребителят има право да анулира резервацията си, при
което му се удържат следните неустойки според момента на отказ:
1.1. Собствен
транспорт и автобусна програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер
на 15% от общата стойност на
договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване - неустойка
в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 70% от общата стойност на договора;
г) при по-малко от 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 100% от общата стойност на договора.
1.2. Самолетна
програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в
размер на 30% от общата
стойност на договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 23
дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 70% от общата стойност
на договора;
г) при по-малко от 23 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 100% от
общата стойност на договора.
2. Остатъкът от внесената сума, след приспадане на дължимите
неустойки, не се възстановява и остава под формата на ваучер за нови
резервации, направени в период до 12 месеца от момента на отказа.
3. За всяка промяна относно резервацията (период, хотел,
транспортно средство или име на пътуващ), след първоначалното записване, се
удържа такса обслужване в размер на 50 лв. Не важи при промяна на всички имена
в стая, което хотелът приема като нова резервация и се таксува по актуални
ценови условия. Всяка промяна по резервация се таксува и заплаща по актуалните
към момента на промяна ценови условия.
4. При анулация на пътуването поради болест или други лични
причини, свързани с Потребителя, същият дължи на Туроператора неустойка в
съответствие със сроковете на анулация и в размерите по т.1. Туроператорът има
право да удържи стойността на начислената неустойка от извършените плащания по
договора.
5. В случай, че Потребителт прекрати своята почивка
/екскурзия/ през времетраенето й по свое желание, всички допълнителни разходи,
включително и транспортните, са за негова сметка. В този случай не може да има
претенции за връщане на част от стойността на заявените услуги.
6. Неявяване на туриста на мястото на тръгване, мястото на
настаняване или нарушението на срока за доплащане от страна на туриста се счита
за отказ от пътуване. В тези случаи влизат в сила посочените при отказ от
пътуване неустойки.
Застраховки:
1. Застрахователят, с когото Туроператорът е сключил
застрахователен договор по чл. 97 от Закона за туризма е ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg, с полица № 03700100005077 / 10.04.2024 г. и застрахователна
сума 25 000 лв.
2. Туроператорът предлага на Потребителя сключването на
доброволна или задължителна застраховка „медицински разходи при болест и
злополука на туриста" от името и за сметка на лицензиран застраховател при
пътувания извън страната. Задължителната застраховка може да не се сключи,
когато Потребителят представи пред Туроператора валидна полица за сключена
дългосрочна застраховка „медицински разходи при болест и злополука на
туриста", чийто период на валидност обхваща и периода на договора за
конкретното пътуване. В този случай Туроператорът прилага копие от
застрахователната полица към договора по чл. 84, ал. 1 от Закона за туризма.
3. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна или задължителна застраховка за покриване
на разходите за съдействие, включително репатриране на пътуващия в случай на
злополука, болест или смърт, към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
4. Съгласно Общите условия по застраховка „медицински
разходи при болест и злополука на туриста", задължение на Потребителя при
настъпване на застрахователно събитие е да уведоми асистиращата компания
незабавно чрез обаждане на телефона, посочен на полицата и в инструкциите, давани
на клиентите, както и да изпълни всички указания на асистиращата компания,
представител на Застрахователя. Само след непосредствено информиране на
застрахователната компания и координирането от нейна страна на Вашите действия,
ще Ви бъде предоставено безплатно /или с последващо компенсиране на разходитe/
обслужване в съответствие със застрахователната полица. Потребителят е длъжен
да предостави на Застрахователя при поискване пълна информация за настъпилото
събитие и да съдейства за изясняване на обстоятелствата и фактите, касаещи
застрахователното събитие.
5. Потребителят има възможност при свое желание и
допълнително заплащане да сключи допълнителна доброволна застраховка “Отмяна на
пътуване” по чл. 82, ал. 1, т. 8 от ЗТ, покриваща разходите за анулиране на
пътуването поради здравословни причини на пътуващия и негови близки, неотложно
явяване на дело, съкращаване от работа и др. Стойността на застраховката се
изчислява на база крайна дължима сума по договора. В зависимост от възрастта на
туриста, стойността на застраховката е между 3% и 8% начислени върху крайната
дължима сума по договора за организирано пътуване.
6. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна застраховка “Отмяна на пътуване” към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
Минимален брой участници:
При самолетен транспорт - 100 души; При автобусен транспорт
- 35 души; При собствен транспорт - няма изискване. В случай че този брой не
бъде набран, Потребителят ще бъде уведомен в следните срокове:
а) 20 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност по-голяма от 6 дни;
б) 7 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност от 2 до 6 дни;
в) 48 часа преди започването на изпълнението на
туристическия пакет - в случай на пътувания с продължителност по-малка от 2
дни.
Паспортни, визови и здравни изисквания:
а) Паспортни изисквания: При пътуване извън страната:
Международен паспорт. Неговата валидност е необходимо да бъде в съответствие
със законите на избраната за пътуване държава.
б) Визови изисквания: При пътуване извън страната: Няма. В
случай че има визови изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора за
туристически пакет.
в) Медицински изксвания: При пътуване извън страната: Няма.
В случай че има медицински изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора
за туристически пакет.
Програма на пътуване:
1. Самолетна програма:
Ден 1: Излитане от България с директен чартърен полет.
Посрещане от фирмата партньор на туроператора. Трансфер до хотела. Настаняване.
Нощувка.
Ден 2-7: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 8: След закуска освобождаване на стаите и трансфер до
летището за директен чартърен полет до България.
2. Автобусна програма:
Ден 1: Отпътуване от България следобед с автобус. Пристигане
на следващия ден в избрания хотел. Настаняване. Нощувка.
Ден 2-8: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 9: След закуска освобождаване на стаите и отпътуване от
хотела. Пристигане на следващия ден преди обяд в България.
3. Собствен транспорт:
Програмата на пътуване се определя индивидуално от всеки
клиент.