Моля, свържете се с наш служител за резервация!
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Местоположение:
Хотелски комплекс
Mpm Hotel Zornitza Sands е разположен на първа линия на самия бряг
на морето, в близост до к.к. Елените и до най-големия морски курорт в България
- Слънчев бряг и е в подножието на Стара планина, само на 1 км от нос Емине и
на 40 км от гр. Бургас.
В хотела:
През зимен сезон
2013 е направен основен ремонт на хотела: нова климатична инсталация, основен
ремонт на стаи и бани с подмяна на обзавеждането, нова детска занималня. От
летен сезон 2014 хотелът предлага анимация. От сезон 2022 хотелът е с нова
собственост и управление.
На разположение
на гостите на хотела са: интернет зала, обменно бюро, медицински център (24
часово дежурство), фризьорски и козметичен салон, магазин за пакетирани стоки,
магазин за сувенири, фитнес-център, масажен кабинет, детска градина, билярд,
мини голф, игрище за плажен волейбол и др.
В модерно
оборудвания SPA център (площ 1020 кв.м) можете да възстановите своето здраве,
самочувствие и красота със съвременни и традиционни процедури и терапии.
Хотелът разполага
с конферентна зала, с капацитет 65 човека, оборудвана с флипчарт, мултимедия,
микрофон.
Плаж:
Морското дъно на
места е каменисто при влизане в морето, но има и места, където няма камъни. В
хотела се продават аква обувки. Шезлонгите и чадърите около басейна са
безплатни, НО са налични до изчерпване на наличните места. Хотелът не е
отговорен в случай, че се получи недостиг на шезлонги. Чадърите и шезлонгите на
плажа се ползват безплатно съобразно наличните.
Гостите нямат
право да си резервират шезлонги на плажа или около басейна с плажни хавлии или
лични вещи. В такива случаи, хоста на плажа или спасителя имат правото да ги
отстранят. Плажът е обществено достъпно място и хотелът не носи отговорност за
загубени или изчезнали лични вещи.
Стаи:
Хотелът разполага
с 244 стаи. Просторни и комфортно обзаведени с изглед към морето, те носят
своята индивидуалност и създават уединение и спокойствие, предразполагащи за
една приятна и незабравима почивка.
* Двойна стая
стандарт изглед басейн / страничен изглед море / море (2+1/3+0) - Разполагат с климатик, сателитна
телевизия, разтегателен фотьойл, бюро, телефон, минибар, сейф, халат и чехли,
баня с душ и вана.
* Двойни
стандартни стая с басейн/море / страничен изглед море (2+2) - Представлява едно помещение 22 квадратни
метра с две отделни стандартни легла и две допълнителни легла, които са
разтегаеми фотьойли. Максимално настаняване е двама възрастни и две деца или
трима възрастни и едно дете. В този тип стаи е невъзможно настаняване и на
бебе, понеже основните и допълнителните легла заемат почти цялото помещение и
няма място за кошара. Допълнителното легло е разтегаем фотьойл.
* Стаи King и
Queen (3+1) - големи и
просторни помещения с директен морски изглед, без преградни врати в помещението.
Препоръчано настаняване 2 възрастни. Могат да съберат до 3 възрастни и дете,
като в такава конфигурация не предлага уединение.
* Апартамент
/60 кв. м/ - две отделни
помещения – спалня и хол с баня, и се допълва от просторна тераса от 30 кв. м,
обзаведена с балконска мебел.
Стаите и
апартаментите, които са категория изглед море/басейн, не са разположени само и
единствено в централно крило, а са всички помещения около басейна.
Всички стаи и
апартаменти с изглед към морето разполагат с балкон, климатик, минибар, сателитна
ТВ, телефон, баня с вана (а луксозните апартаменти и с душ-кабина), WC, сешоар,
персонален сейф (в стаите лукс и апартаментите). Луксозните апартаменти са
обзаведени с LCD телевизори, дистанционно регулиране на осветлението, озвучаването
и климатика.
Всички
допълнителни легла са разтегателни фотьойли.
Настаняването е
след 14:30 часа, освобождаването на стаите е до 11 часа.
От сезон 2017 във
всички стаи са поставени сейфове, които са безплатни за гостите на хотела,
както и халати и чехли.
Ресторанти и
барове:
Хотелът разполага
с два луксозно обзаведени ресторанта – основен и а-ла-карт. В основния
ресторант може да опитате български и международни ястия на шведска маса. Тук
се провеждат различни тематични вечери с различни международни ястия (руска,
средиземноморска, българска), а в а-ла-карт ресторанта може да се насладите на
изкусителните дарове на морето.
* Лоби бар
* Бар на басейна
* Нощен бар с
караоке програма
За децата:
* Детска градина
* Детски басейн
* Детска площадка
* Детска анимация
* Мини клуб
Развлечения и
спорт:
* Тенис на корт
(в близост до хотела)
* Плажен волейбол
* Фитнес център
* Билярд
* Открит плувен
басейн
Забележка:
Администрацията на хотела си запазва
правото да внася изменения без предупреждение!
Анулации и неустойки:
1. Потребителят има право да анулира резервацията си, при
което му се удържат следните неустойки според момента на отказ:
1.1. Собствен
транспорт и автобусна програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер
на 15% от общата стойност на
договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване - неустойка
в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 70% от общата стойност на договора;
г) при по-малко от 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 100% от общата стойност на договора.
1.2. Самолетна
програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в
размер на 30% от общата
стойност на договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 23
дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 70% от общата стойност
на договора;
г) при по-малко от 23 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 100% от
общата стойност на договора.
2. Остатъкът от внесената сума, след приспадане на дължимите
неустойки, не се възстановява и остава под формата на ваучер за нови
резервации, направени в период до 12 месеца от момента на отказа.
3. За всяка промяна относно резервацията (период, хотел,
транспортно средство или име на пътуващ), след първоначалното записване, се
удържа такса обслужване в размер на 50 лв. Не важи при промяна на всички имена
в стая, което хотелът приема като нова резервация и се таксува по актуални
ценови условия. Всяка промяна по резервация се таксува и заплаща по актуалните
към момента на промяна ценови условия.
4. При анулация на пътуването поради болест или други лични
причини, свързани с Потребителя, същият дължи на Туроператора неустойка в
съответствие със сроковете на анулация и в размерите по т.1. Туроператорът има
право да удържи стойността на начислената неустойка от извършените плащания по
договора.
5. В случай, че Потребителт прекрати своята почивка
/екскурзия/ през времетраенето й по свое желание, всички допълнителни разходи,
включително и транспортните, са за негова сметка. В този случай не може да има
претенции за връщане на част от стойността на заявените услуги.
6. Неявяване на туриста на мястото на тръгване, мястото на
настаняване или нарушението на срока за доплащане от страна на туриста се счита
за отказ от пътуване. В тези случаи влизат в сила посочените при отказ от
пътуване неустойки.
Застраховки:
1. Застрахователят, с когото Туроператорът е сключил
застрахователен договор по чл. 97 от Закона за туризма е ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg, с полица № 03700100005077 / 10.04.2024 г. и застрахователна
сума 25 000 лв.
2. Туроператорът предлага на Потребителя сключването на
доброволна или задължителна застраховка „медицински разходи при болест и
злополука на туриста" от името и за сметка на лицензиран застраховател при
пътувания извън страната. Задължителната застраховка може да не се сключи,
когато Потребителят представи пред Туроператора валидна полица за сключена
дългосрочна застраховка „медицински разходи при болест и злополука на
туриста", чийто период на валидност обхваща и периода на договора за
конкретното пътуване. В този случай Туроператорът прилага копие от
застрахователната полица към договора по чл. 84, ал. 1 от Закона за туризма.
3. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна или задължителна застраховка за покриване
на разходите за съдействие, включително репатриране на пътуващия в случай на
злополука, болест или смърт, към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
4. Съгласно Общите условия по застраховка „медицински
разходи при болест и злополука на туриста", задължение на Потребителя при
настъпване на застрахователно събитие е да уведоми асистиращата компания
незабавно чрез обаждане на телефона, посочен на полицата и в инструкциите, давани
на клиентите, както и да изпълни всички указания на асистиращата компания,
представител на Застрахователя. Само след непосредствено информиране на
застрахователната компания и координирането от нейна страна на Вашите действия,
ще Ви бъде предоставено безплатно /или с последващо компенсиране на разходитe/
обслужване в съответствие със застрахователната полица. Потребителят е длъжен
да предостави на Застрахователя при поискване пълна информация за настъпилото
събитие и да съдейства за изясняване на обстоятелствата и фактите, касаещи
застрахователното събитие.
5. Потребителят има възможност при свое желание и
допълнително заплащане да сключи допълнителна доброволна застраховка “Отмяна на
пътуване” по чл. 82, ал. 1, т. 8 от ЗТ, покриваща разходите за анулиране на
пътуването поради здравословни причини на пътуващия и негови близки, неотложно
явяване на дело, съкращаване от работа и др. Стойността на застраховката се
изчислява на база крайна дължима сума по договора. В зависимост от възрастта на
туриста, стойността на застраховката е между 3% и 8% начислени върху крайната
дължима сума по договора за организирано пътуване.
6. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна застраховка “Отмяна на пътуване” към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
Минимален брой участници:
При самолетен транспорт - 100 души; При автобусен транспорт
- 35 души; При собствен транспорт - няма изискване. В случай че този брой не
бъде набран, Потребителят ще бъде уведомен в следните срокове:
а) 20 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност по-голяма от 6 дни;
б) 7 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност от 2 до 6 дни;
в) 48 часа преди започването на изпълнението на
туристическия пакет - в случай на пътувания с продължителност по-малка от 2
дни.
Паспортни, визови и здравни изисквания:
а) Паспортни изисквания: При пътуване извън страната:
Международен паспорт. Неговата валидност е необходимо да бъде в съответствие
със законите на избраната за пътуване държава.
б) Визови изисквания: При пътуване извън страната: Няма. В
случай че има визови изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора за
туристически пакет.
в) Медицински изксвания: При пътуване извън страната: Няма.
В случай че има медицински изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора
за туристически пакет.
Програма на пътуване:
1. Самолетна програма:
Ден 1: Излитане от България с директен чартърен полет.
Посрещане от фирмата партньор на туроператора. Трансфер до хотела. Настаняване.
Нощувка.
Ден 2-7: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 8: След закуска освобождаване на стаите и трансфер до
летището за директен чартърен полет до България.
2. Автобусна програма:
Ден 1: Отпътуване от България следобед с автобус. Пристигане
на следващия ден в избрания хотел. Настаняване. Нощувка.
Ден 2-8: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 9: След закуска освобождаване на стаите и отпътуване от
хотела. Пристигане на следващия ден преди обяд в България.
3. Собствен транспорт:
Програмата на пътуване се определя индивидуално от всеки
клиент.