Моля, свържете се с наш служител за резервация!
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Philoxenia Hotel се намира в началото на Псакудия, на 75 км от международното летище в Солун. Той предлага закуска и вечеря и Ultra All Inclusive концепция, зелена територия, близък плаж. Хотелът е много добър избор за почивка на Ситония, Халкидики.
Общо 816 лв.
Общо 816 лв.
Общо 863 лв.
Общо 949 лв.
Общо 1047 лв.
Общо 1192 лв.
Общо 1289 лв.
Общо 1485 лв.
Общо 1593 лв.
Общо 1909 лв.
Общо 1909 лв.
Общо 1958 лв.
Общо 2042 лв.
Общо 2140 лв.
Общо 2238 лв.
Общо 2285 лв.
Общо 2383 лв.
Общо 2578 лв.
Общо 2688 лв.
Общо 3331 лв.
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Местоположение:
Хотел Philoxenia
Hotel 4* е разположен на на около 150 метра от плажа в началото на курортното
селище Псакудия, на втория ръкав на Халкидики - Ситония, на около 80 км от
Солун.
В хотела:
Комплексът се
състои от основна сграда, няколко триетажни корпуса и 11 двуетажни корпуса,
разположени сред борови гори. Хотелът е подходящ за спокойна почивка.
* Открит басейн
* ТВ зала
* Безжичен
интернет - безплатно
* Интернет кът -
платен
* Билярд
* Магазини
* Сейф на
рецепция
* Паркинг - безплатен
Организират се
разнообразни развлекателни програми и тематични вечери.
Плаж и
басейни:
Ползва се
градския плаж (едър пясък). Чадъри и шезлонги на басейна се предоставят
безплатно на гостите на хотела. Чадъри и шезлонги на плажа се ползват срещу
доплащане (чадър+2 шезлонга - ок. 7 евро) или консумация от заведенията на
плажа.
Стаи:
Хотелът разполага
със 155 стаи. Реновирани през 2018 г. Стаите (18 кв. м) са оборудвани с:
* Индивидуален
климатик (дистанционното се дава срещу депозит)
* Баня с душ
* Сешоар
* Телевизор
* Телефон
* Хладилник
* Wi-Fi -
безплатен
* Тераса
* Двойна
стандартна стая (18-20 кв. м) - Двойно легло или 2 единични легла. Има опция за изглед градина или
басейн. Максимално настаняване до 3 души.
* Супериор
стая (24 кв. м) - Двойно
легло и разтегаем диван. Изглед към градина. Максимално настаняване до 3 души.
* Двойна стая
с двуетажно легло (18-20 кв. м) - Двойно легло или 2 единични легла и двуетажно легло. Максимално
настаняване до 4 души.
* Апартамент
(25 кв. м) - Всекидневна
и спалня, двойно легло и диван. Има опция за изглед градина или басейн.
Максимално настаняване до 4 души.
Тип допълнително
легло – разтегателно.
Ежедневно
почистване на стаите, смяна на спално бельо – 2 пъти седмично.
Ресторанти и
барове:
* Основен
ресторант
* Снек бар на
басейна
* Кафене
За децата:
* Детски басейн
* Детска площадка
* Мини клуб (за
деца 4-12 г.)
Спорт:
* Тенис на маса
* Плажен волейбол
* Водни спортове
на плажа
Забележка:
Администрацията на хотела си запазва
правото да внася изменения без предварително предупреждение!
Анулации и неустойки:
1. Потребителят има право да анулира резервацията си, при
което му се удържат следните неустойки според момента на отказ:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в
размер на 100 лв на стая;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на депозита;
в) от 29 дни до 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 70% от общата стойност на договора;
г) при по-малко от 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 100% от общата стойност на договора.
2. Остатъкът от внесената сума, след приспадане на дължимите
неустойки, не се възстановява и остава под формата на ваучер за нови
резервации, направени в период до 12 месеца от момента на отказа.
3. За всяка промяна относно резервацията (период, хотел,
транспортно средство или име на пътуващ), след първоначалното записване, се
удържа такса обслужване в размер на 50 лв. Не важи при промяна на всички имена
в стая, което хотелът приема като нова резервация и се таксува по актуални
ценови условия. Всяка промяна по резервация се таксува и заплаща по актуалните
към момента на промяна ценови условия.
4. При анулация на пътуването поради болест или други лични
причини, свързани с Потребителя, същият дължи на Туроператора неустойка в съответствие
със сроковете на анулация и в размерите по т.10.1. Туроператорът има право да
удържи стойността на начислената неустойка от извършените плащания по договора.
5. В случай, че Потребителт прекрати своята почивка
/екскурзия/ през времетраенето й по свое желание, всички допълнителни разходи,
включително и транспортните, са за негова сметка. В този случай не може да има
претенции за връщане на част от стойността на заявените услуги.
6. Неявяване на туриста на мястото на тръгване, мястото на
настаняване или нарушението на срока за доплащане от страна на туриста се счита
за отказ от пътуване. В тези случаи влизат в сила посочените при отказ от
пътуване неустойки.
Застраховки:
1. Застрахователят, с когото Туроператорът е сключил
застрахователен договор по чл. 97 от Закона за туризма е ЗК „Лев Инс“ АД, гр.
София, бул. „Симеоновско Шосе“ №67А, ЕИК 121130788, тел. +359 2 8055333,
www.lev-ins.com, с полица № 13062210000440 / 19.04.2022 г. и застрахователна
сума 25 000 лв.
2. Туроператорът предлага на Потребителя сключването на
доброволна или задължителна застраховка „медицински разходи при болест и
злополука на туриста" от името и за сметка на лицензиран застраховател при
пътувания извън страната. Задължителната застраховка може да не се сключи,
когато Потребителят представи пред Туроператора валидна полица за сключена
дългосрочна застраховка „медицински разходи при болест и злополука на
туриста", чийто период на валидност обхваща и периода на договора за
конкретното пътуване. В този случай Туроператорът прилага копие от
застрахователната полица към договора по чл. 84, ал. 1 от Закона за туризма.
3. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна или задължителна застраховка за покриване
на разходите за съдействие, включително репатриране на пътуващия в случай на
злополука, болест или смърт, към ЗК „Лев Инс“ АД, гр. София, бул. „Симеоновско
Шосе“ №67А, ЕИК 121130788, тел. +359 2 8055333, www.lev-ins.com.
4. Съгласно Общите условия по застраховка „медицински
разходи при болест и злополука на туриста", задължение на Потребителя при
настъпване на застрахователно събитие е да уведоми асистиращата компания
незабавно чрез обаждане на телефона, посочен на полицата и в инструкциите,
давани на клиентите, както и да изпълни всички указания на асистиращата
компания, представител на Застрахователя. Само след непосредствено информиране
на застрахователната компания и координирането от нейна страна на Вашите
действия, ще Ви бъде предоставено безплатно /или с последващо компенсиране на разходитe/
обслужване в съответствие със застрахователната полица. Потребителят е длъжен
да предостави на Застрахователя при поискване пълна информация за настъпилото
събитие и да съдейства за изясняване на обстоятелствата и фактите, касаещи
застрахователното събитие.
5. Потребителят има възможност при свое желание и
допълнително заплащане да сключи допълнителна доброволна застраховка “Отмяна на
пътуване” по чл. 82, ал. 1, т. 8 от ЗТ, покриваща разходите за анулиране на
пътуването поради здравословни причини на пътуващия и негови близки, неотложно
явяване на дело, съкращаване от работа и др. Стойността на застраховката се
изчислява на база крайна дължима сума по договора. В зависимост от възрастта на
туриста, стойността на застраховката е между 3% и 8% начислени върху крайната
дължима сума по договора за организирано пътуване.
6. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна застраховка “Отмяна на пътуване” към ЗК
„Лев Инс“ АД, гр. София, бул. „Симеоновско Шосе“ №67А, ЕИК 121130788, тел. +359
2 8055333, www.lev-ins.com.
Минимален брой участници:
При самолетен транспорт - 100 души; При автобусен транспорт
- 35 души; При собствен транспорт - няма изискване. В случай че този брой не
бъде набран, Потребителят ще бъде уведомен в следните срокове:
а) 20 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност по-голяма от 6 дни;
б) 7 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност от 2 до 6 дни;
в) 48 часа преди започването на изпълнението на
туристическия пакет - в случай на пътувания с продължителност по-малка от 2
дни.
Паспортни, визови и здравни изисквания:
а) Паспортни изисквания: При пътуване извън страната:
Международен паспорт. Неговата валидност е необходимо да бъде в съответствие
със законите на избраната за пътуване държава.
б) Визови изисквания: При пътуване извън страната: Няма. В
случай че има визови изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора за
туристически пакет.
в) Медицински изксвания: При пътуване извън страната: Няма.
В случай че има медицински изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора
за туристически пакет.
Програма на пътуване:
1. Самолетна програма:
Ден 1: Излитане от България с директен чартърен полет.
Посрещане от фирмата партньор на туроператора. Трансфер до хотела. Настаняване.
Нощувка.
Ден 2-7: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 8: След закуска освобождаване на стаите и трансфер до
летището за директен чартърен полет до България.
2. Автобусна програма:
Ден 1: Отпътуване от България следобед с автобус. Пристигане
на следващия ден в избрания хотел. Настаняване. Нощувка.
Ден 2-8: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 9: След закуска освобождаване на стаите и отпътуване от
хотела. Пристигане на следващия ден преди обяд в България.
3. Собствен транспорт:
Програмата на пътуване се определя индивидуално от всеки
клиент.