Моля, свържете се с наш служител за резервация!
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Porfi Beach Hotel се намира на 2.5 км от Метаморфози и на 85 км от международното летище в Солун. Той предлага различни концепции на хранене, зелена територия, директен плаж. Хотелът е добър избор за почивка на Ситония, Халкидики.
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
Резервирай преди 30.12.2024
За повече информация: +359 888 63 92 92 или info@sineva.bg
* Работно време (пон-пет): 09:30 - 18:00 ч.
Местоположение:
Хотелът е разположен
на втория ръкав на Халкидики - Ситония, на брега на морето, на около 3 км от
Никити, на около 2,5 км от Метаморфози.
В хотела:
Погледнат отвън
хотелът прилича на средиземноморската резиденция на аристократично семейство -
рецепцията е разположена в част от старинна къща с огромна камина в лобито,
отстрани са тенис кортовете и големият паркинг, едва побиращ всички желаещи да
се настанят тук. С навлизането в територията на мини-комплекса приятните
изненади продължават - двуетажни постройки подобни на къщички, където е
легловата база. Хотелът е обгърнат в много зеленина, включително самите сгради
са обвити в пълзящи растения, носещи прохлада в летните жеги. Басейн с бар,
където се случват най-интересните неща през деня и разбира се плаж с терен з
воден волейбол. Ако сте почитатели на разхладителната комбинация от мента със
спрайт тук я предлагат - това май е единственият хотел на Халкидики, в който се
сервира тази напитка.
* Рум сървис
* Безплатен Wi-Fi
в общите части на хотела
* Копирни услуги
* Мини-маркет
* Басейн със
сладка вода
* Пералня -
платена
* Лекар на
повикване
* Паркинг
* Билярд - платен
* Дартс
* Тенис на маса
* Баскетбол
* Мини футбол
* Наем на
велосипеди и мотоциклети
* Тенис корт
(еластично покритие, ракети) - срещу заплащане
* Анимация - аква
аеробика (всеки ден, зумба)
* Игрална зала
Плаж:
Плаж до хотела.
Входът към морето от едната страна е скалист, а от другата пясъчно-чакълест.
Платени плажни кърпи, матраци, чадъри и шезлонги. 6 евро на ден за 2 шезлонга и
чадър.
Стаи:
Всички стаи (87
общо) са реновирани като всяка една е напълно климатизирана и разполага с
чудесна зона за сядане, където можете да се отпуснете, както и частна веранда
или балкон. Не са много големи, но създават приятно усещане за домашен уют. За
по-големи семейства се предлагат свързани стаи с междинна врата. Оборудването
им се състои от персонален климатик, хладилник, сателитна телевизия,
26"/32" LED телевизор, телефон, баня с вана/душ, сешоар, балкон/тераса.
* Промо стая
(20 кв. м) - намира се на
първия етаж (партер) в отдалечената част на градината.
* Двойна
стандартна стая (22 кв. м) - изглед към градината на хотела. Налични са двойно легло или 2 единични
(обединени), . Възможно настаняване - 2-ма възрастни без деца.
* Двойна стая
супериор (23-25 кв. м) -
налични са двойно легло или 2 единични (обединени), диван и разтегателно легло
за 4-ти човек. Възможно настаняване - 3-ма възрастни или 2-ма възрастни и 2
деца (под 12 години).
* Малък
апартамент (37-40 кв. м)
- едно помещение с открита планировка, състои се от спалня и всекидневна.
Налични са двойно легло и диван.
* Семейна стая
супериор (28-32 кв. м) -
едно помещение, състои се от спалня с двойно легло, хол с два дивана, баня с
вана и душ. Могат да се настанят до 3-ма възрастни и 1 дете (под 12 години).
* Семеен
апартамент (47 кв. м) -
спалня с двойно легло и отделен хол с два дивана, две бани, едната с вана, а
другата с душ. Побира 4 възрастни.
Настаняване с
животни не се допуска.
Ресторанти и
барове:
* Основен
ресторант
* Ресторант на
покрива
* Механа
* Барбекю 2 пъти
седмично
* Бар на басейна
За децата:
* Детски басейн
със сладка вода
* Детска площадка
* Детегледачка -
по заявка, срещу заплащане
Развлечения:
Всеки ден започва
с вкусна закуска, преди да блеснат слънчевите лъчи около басейна на Porfi Beach
Hotel или върху златистата плажна ивица точно пред хотела. Можете да се
присъедините към заниманията с водни спортове, включително кану и водно колело
или да се насладите на игра на тенис (срещу заплащане) или тенис на маса с
вашето семейство или партньор или пък да се забавлявате в игралната зала. На
разположение е и баскетболно игрище, а желаещите могат да спортуват на плажа
волейбол. За вашето добро настроение хотелът предлага анимация под формата на
вечерни развлекателни програми 3 пъти седмично.
Забележка:
Администрацията на хотела си запазва
правото да внася изменения без предварително предупреждение!
Анулации и неустойки:
1. Потребителят има право да анулира резервацията си, при
което му се удържат следните неустойки според момента на отказ:
1.1. Собствен
транспорт и автобусна програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер
на 15% от общата стойност на
договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване - неустойка
в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 70% от общата стойност на договора;
г) при по-малко от 15 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 100% от общата стойност на договора.
1.2. Самолетна
програма:
а) до 60 дни преди датата на настаняване - неустойка в
размер на 30% от общата
стойност на договора;
б) от 59 дни до 30 дни преди датата на настаняване -
неустойка в размер на 50% от общата стойност на договора;
в) от 29 дни до 23
дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 70% от общата стойност
на договора;
г) при по-малко от 23 дни преди датата на настаняване - неустойка в размер на 100% от
общата стойност на договора.
2. Остатъкът от внесената сума, след приспадане на дължимите
неустойки, не се възстановява и остава под формата на ваучер за нови
резервации, направени в период до 12 месеца от момента на отказа.
3. За всяка промяна относно резервацията (период, хотел,
транспортно средство или име на пътуващ), след първоначалното записване, се
удържа такса обслужване в размер на 50 лв. Не важи при промяна на всички имена
в стая, което хотелът приема като нова резервация и се таксува по актуални
ценови условия. Всяка промяна по резервация се таксува и заплаща по актуалните
към момента на промяна ценови условия.
4. При анулация на пътуването поради болест или други лични
причини, свързани с Потребителя, същият дължи на Туроператора неустойка в
съответствие със сроковете на анулация и в размерите по т.1. Туроператорът има
право да удържи стойността на начислената неустойка от извършените плащания по
договора.
5. В случай, че Потребителт прекрати своята почивка
/екскурзия/ през времетраенето й по свое желание, всички допълнителни разходи,
включително и транспортните, са за негова сметка. В този случай не може да има
претенции за връщане на част от стойността на заявените услуги.
6. Неявяване на туриста на мястото на тръгване, мястото на
настаняване или нарушението на срока за доплащане от страна на туриста се счита
за отказ от пътуване. В тези случаи влизат в сила посочените при отказ от
пътуване неустойки.
Застраховки:
1. Застрахователят, с когото Туроператорът е сключил
застрахователен договор по чл. 97 от Закона за туризма е ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg, с полица № 03700100005077 / 10.04.2024 г. и застрахователна
сума 25 000 лв.
2. Туроператорът предлага на Потребителя сключването на
доброволна или задължителна застраховка „медицински разходи при болест и
злополука на туриста" от името и за сметка на лицензиран застраховател при
пътувания извън страната. Задължителната застраховка може да не се сключи,
когато Потребителят представи пред Туроператора валидна полица за сключена
дългосрочна застраховка „медицински разходи при болест и злополука на
туриста", чийто период на валидност обхваща и периода на договора за
конкретното пътуване. В този случай Туроператорът прилага копие от
застрахователната полица към договора по чл. 84, ал. 1 от Закона за туризма.
3. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна или задължителна застраховка за покриване
на разходите за съдействие, включително репатриране на пътуващия в случай на
злополука, болест или смърт, към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
4. Съгласно Общите условия по застраховка „медицински
разходи при болест и злополука на туриста", задължение на Потребителя при
настъпване на застрахователно събитие е да уведоми асистиращата компания
незабавно чрез обаждане на телефона, посочен на полицата и в инструкциите, давани
на клиентите, както и да изпълни всички указания на асистиращата компания,
представител на Застрахователя. Само след непосредствено информиране на
застрахователната компания и координирането от нейна страна на Вашите действия,
ще Ви бъде предоставено безплатно /или с последващо компенсиране на разходитe/
обслужване в съответствие със застрахователната полица. Потребителят е длъжен
да предостави на Застрахователя при поискване пълна информация за настъпилото
събитие и да съдейства за изясняване на обстоятелствата и фактите, касаещи
застрахователното събитие.
5. Потребителят има възможност при свое желание и
допълнително заплащане да сключи допълнителна доброволна застраховка “Отмяна на
пътуване” по чл. 82, ал. 1, т. 8 от ЗТ, покриваща разходите за анулиране на
пътуването поради здравословни причини на пътуващия и негови близки, неотложно
явяване на дело, съкращаване от работа и др. Стойността на застраховката се
изчислява на база крайна дължима сума по договора. В зависимост от възрастта на
туриста, стойността на застраховката е между 3% и 8% начислени върху крайната
дължима сума по договора за организирано пътуване.
6. Туроператорът предоставя на Потребителя информация за
условията за сключване на доброволна застраховка “Отмяна на пътуване” към ЗД „Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700 17241, www.euroins.bg.
Минимален брой участници:
При самолетен транспорт - 100 души; При автобусен транспорт
- 35 души; При собствен транспорт - няма изискване. В случай че този брой не
бъде набран, Потребителят ще бъде уведомен в следните срокове:
а) 20 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност по-голяма от 6 дни;
б) 7 дни преди започването на изпълнението на туристическия
пакет - в случай на пътувания с продължителност от 2 до 6 дни;
в) 48 часа преди започването на изпълнението на
туристическия пакет - в случай на пътувания с продължителност по-малка от 2
дни.
Паспортни, визови и здравни изисквания:
а) Паспортни изисквания: При пътуване извън страната:
Международен паспорт. Неговата валидност е необходимо да бъде в съответствие
със законите на избраната за пътуване държава.
б) Визови изисквания: При пътуване извън страната: Няма. В
случай че има визови изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора за
туристически пакет.
в) Медицински изксвания: При пътуване извън страната: Няма.
В случай че има медицински изисквания, те ще бъдат упоменати в т. 5 от Договора
за туристически пакет.
Програма на пътуване:
1. Самолетна програма:
Ден 1: Излитане от България с директен чартърен полет.
Посрещане от фирмата партньор на туроператора. Трансфер до хотела. Настаняване.
Нощувка.
Ден 2-7: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 8: След закуска освобождаване на стаите и трансфер до
летището за директен чартърен полет до България.
2. Автобусна програма:
Ден 1: Отпътуване от България следобед с автобус. Пристигане
на следващия ден в избрания хотел. Настаняване. Нощувка.
Ден 2-8: Свободно време за плаж и почивка. Възможност за
посещение на допълнителните екскурзии на място, предложени от фирмата партньор,
които се заявяват и заплащат на място.
Ден 9: След закуска освобождаване на стаите и отпътуване от
хотела. Пристигане на следващия ден преди обяд в България.
3. Собствен транспорт:
Програмата на пътуване се определя индивидуално от всеки
клиент.