I. Плащания и цени
1. Плащането може
да се извърши чрез:
1.1. Банков
превод по сметка на Туроператора:
Синева Травел
ЕООД
IBAN:
BG67UNCR70001522807393
„Уникредит
Булбанк“ АД
BIC/SWIFT:
UNCRBGSF
1.2. С дебитна /
кредитна карта, посредством виртуален пос терминал.
1.3. На място в
офис на Туроператора - в брой или с дебитна / кредитна карта.
2. Туроператорът
има право да откаже резервацията в срок до 3 дни от сключване на Договора, в
случай че туристическа услуга не може да бъде
потвърдена. В този случай Потребителят има право да му бъде възстановена
заплатената сума или да приеме други възможности ако Туроператорът му предложи.
3. След изтичане на срока за Ранни записвания
или друга промоция за съответен хотел, промени по всички вече приети резервации
до тази дата могат да бъдат правени само при прекалкулация на общата цена по
ценовите условия на хотела към дадения момент.
4. Промоционалните оферти са в сила само и
единствено за новозаписани туристи, при съответните условия и не могат да бъдат
повод за искане от страна на Потребителя или туристите по договора за
редуциране на цената или основание за рекламация.
II. Неустойки
5. В случай на отказ от Договора или
прекратяване на Договора по вина на Потребителя като неспазване на посочените срокове
за плащане, неспазване на срока на представяне на необходимите документи,
представяне на нередовни документи или отказ от пътуване или при друго виновно
поведение на Потребителя, което би довело до анулиране на туристическа услуга, Туроператорът
възстановява платената сума за Услугата, като удържа неустойка, в зависимост от
оставащия срок преди началото на Услугата, както следва:
* До 60 дни преди началната дата на Услугата -
Неустойка в размер на 30% от общата стойност на Договора;
* От 59 дни до 31 дни преди началната дата на
Услугата - Неустойка в размер на 50% от общата стойност на Договора;
* По-малко от 31 дни преди началната дата на
Услугата - Неустойка в размер на 100% от общата стойност на Договора.
6. За всяка промяна относно резервацията се
начислява допълнителна такса в размер на 100 лв.
III. Настаняване
7. Настаняването в хотелите при пристигане се
извършва след 14.00 часа, а освобождаването на стаите до 12.00 часа и е в
зависимост от условията на всеки хотел. Преди настаняване или след напускане
съобразно обявените часове и съгласно правилата на всеки хотел не се ползват
никакви услуги в хотелите или същите се ползват срещу допълнително заплащане.
8. Настаняване в специфична хотелска част,
специфичен вид стая или със специфична гледка се извършва само в случаите,
когато за това е заплатено предварително на Туроператора.
9. Хотелът си запазва правото да прави
промени в концепцията си, без да уведомява предварително Туроператора за
наложените промени.
IV. Права и
задължения на страните
10. Пътуването или ваканцията като цяло не са
подходящи за лица с ограничена подвижност. При поискване от страна на Пътуващия,
Туроператорът предоставя точна информация дали пътуването или ваканцията са
подходящи с оглед на потребностите на Пътуващия.
V. Паспортни
изисквания
11. Необходими документи при задгранични пътувания: Валиден задграничен
паспорт или лична карта, които имат срок на валидност не по-малък от 6 месеца
към датата на връщане от пътуването. В случай, че личната карта е издадена
преди повече от 10 г., се изисква задължително валиден задграничен паспорт. За
деца под 18 години, пътуващи без някой от родителите си, се изисква нотариално
заверено родителско разрешение ( декларация ) детето да напусне страната.
VI. Застраховки
12. Застрахователят, с когото Туроператорът е
сключил застрахователен договор по чл. 97 от Закона за туризма е ЗД „Евроинс“
АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК 121265113, тел. +359 700
17241, www.euroins.bg, с полица № 03700100005077 от 10.04.2024 г. и
застрахователна сума 25 000 лв.
12.1. Застрахователното покритие включва отговорността
на Застрахования във връзка с дейността му като Туроператор за причинени вреди
на Потребители по договори за организирано туристическо пътуване с обща цена,
сключени и заплатени в периода на нейното действие, включтително и при
прекратяването на договора за застраховка.
12.2. Застрахователното покритие включва отговорността
на Туроператора за причинени вреди на Потребител вследствие на неразплащане с
контрагенти и доставчици, включително при неплатежоспособност и несъстоятелност
на Туроператора. В тези случаи Застрахователят покрива:
* Възстановяване на платените от Потребителя
суми по договора преди започване на пътуването, в случай че то не се осъществи
не по вина на Потребителя;
* Заплащане на разликата в случаите, когато по
време на пътуването са предоставени само част от услугите, уговорени в договора;
* Разходите, свързани с връщане на Потребителя
до началния пункт на пътуването.
13. Туроператорът предлага на туриста
сключването на доброволна застраховка „медицински разходи при болест и
злополука на туриста“ от името и за сметка на лицензиран Застраховател при
пътувания извън страната.
13.1. Туроператорът сключва застраховка
„медицински разходи при болест и злополука на туриста“ към ЗД „Евроинс“ АД, гр.
София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК: 121265113, тел. +359 700 17241,
www.euroins.bg; ЗК „Лев Инс“ АД, гр. София, бул. „Симеоновско шосе“ № 67 А,
ЕИК: 121130788, тел. +359 800 10200, www.lev-ins.com; ЗАД „Армеец“ АД, гр.
София, ул. „Стефан Караджа“ № 2, ЕИК 121076907, тел. +359 700 13939,
www.armeec.bg; или друг лицензиран Застраховател.
13.2. Съгласно Общите условия по застраховка
„медицински разходи при болест и злополука на туриста“, задължение на Пътуващия
при настъпване на застрахователно събитие е да уведоми асистиращата компания
незабавно чрез обаждане на телефона, посочен на полицата и в инструкциите,
давани на клиентите, както и да изпълни всички указания на асистиращата
компания, представител на Застрахователя. Само след непосредствено информиране
на застрахователната компания и координирането от нейна страна на действията,
ще бъде предоставено обслужване в съответствие със застрахователната полица.
Пътуващия е длъжен да предостави на Застрахователя при поискване пълна
информация за настъпилото събитие и да съдейства за изясняване на
обстоятелствата и фактите, касаещи застрахователното събитие.
14. Пътуващият има възможност срещу
допълнително заплащане да сключи доброволна застраховка „Отмяна на пътуване“ по
чл. 82, ал. 1, т. 8 от Закона за туризма за покриване на разходите за
прекратяване на договора за индивидуална туристическа услуга от страна на
Пътуващия поради здравословни причини, прекратяване на трудов договор, иск за
развод и други причини, подробно описани в Общите условия на Застрахователя,
които Туроператорът предоставя на Пътуващия. Стойността на застраховката се
изчислява спрямо посочената в т. 2 обща цена на договора. Приблизителната
стойност на застраховката е между 3% и 8% от общата цена.
14.1. Туроператорът предлага сключване на
доброволна застраховка по чл. 82, ал. 1, т. 8 от Закона за туризма към ЗД
„Евроинс“ АД, гр. София, бул. „Христофор Колумб“ № 43, ЕИК: 121265113, тел.
+359 700 17241, www.euroins.bg; ЗК „Лев Инс“ АД, гр. София, бул. „Симеоновско
шосе“ № 67 А, ЕИК: 121130788, тел. +359 800 10200, www.lev-ins.com; ЗАД
„Армеец“ АД, гр. София, ул. „Стефан Караджа“ № 2, ЕИК 121076907, тел. +359 700
13939, www.armeec.bg; или друг лицензиран Застраховател.